Inauguració Jornades
30/11/18

El Trampolí Tecnològic-Unitat de Valorització de la UdL ha estat present els dies 28, 29 i 30 de novembre a les XXVI Jornadas de Investigación de las Universidades Españolas, en les quals s'han abordat assumptes d'actualitat relatius a la recerca universitària.

Future Industry Congress
27/11/18

Avui, 27 de novembre, ens hem desplaçat a l'Espai Bital de l'Hospitalet de Llobregat, per assistir al Future Industry Congress, el congrés sobre indústria avançada, digital i connectada que organitza el centre tecnològic Eurecat.

19/11/18

EMPENTA és un programa d’acceleració i incubació d’un any de duració, totalment gratuït i finançat per ACCIÓ i l’Ajuntament de Sant Cugat, i està dirigit a noves start-ups que es troben en fases inicials.

Jornada RDI
08/11/18

Ahir dimecres va tenir lloc al Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida, la jornada "R+D+I, la confluència de la UdL i les empreses de Lleida", organitzada per Forum Empresa i GAINN, Cooperative Innovation.

MAP
06/11/18

El MAP Market Assessment Program és un programa gratuït d'assessorament i suport a la innovació la missió del qual és portar al mercat projectes d'investigació destinats a la creació -o que ja ho han fet- de noves empreses de base tecnològica (EBT), aquelles que utilitzen la ciència i la tecnologia com a base i barrera d'entrada que preservi la seva competitivitat i les diferenciï de la resta.

Premios EmprendedorXXI
30/10/18

El grup CaixaBank, a través de CaixaBank DayOne, convoca la dotzena edició dels Premis EmprenedorXXI que identifiquen, reconeixen i acompanyen les empreses innovadores de recent creació amb més potencial de creixement d'Espanya i Portugal.