Startup Capital
10/10/18

El Departament d’Empresa i Coneixement, a través d’ACCIÓ –l’agència per a la competitivitat de l’empresa- obrirà en breu la segona convocatòria de Startup Capital, línia d’ajuts directes de fins a 75.000€ per a startups tecnològiques emergents que necessiten finançament per portar a terme les fases inicials del negoci, desenvolupar el seu producte o servei i validar el model de negoci per arribar al mercat.

Sistema refrigració
20/09/18

Investigadors del Grup de Recerca de Sistemes Dinàmics Aplicats a l’Energia Solar (SDAES) de la Universitat de Lleida (UdL), en col·laboració amb la Universitat de Sherbrooke del Canadà i la multinacional STMicroelectronics, han desenvolupat un nou sistema de refrigeració auto-adaptatiu que implica una millora de l’eficiència energètica i ho posiciona com una alternativa especialment atractiva per als sistemes autònoms. La tecnologia identificada integra l’ús de vàlvules i aletes que canvien de forma en funció de la seva pròpia temperatura en sistemes de refrigeració microfluídica per a dispositius electrònics, entre altres aplicacions.

The Collider
14/09/18

La Fundació Mobile World Capital Barcelona convoca la 2a edició del programa The Collider, que té com a objectiu connectar el talent científic amb el talent emprenedor a través de la creació de startups tecnològiques.

Tancament UdL
03/08/18

La Universitat de Lleida (UdL) deixa els seus edificis en 'serveis mínims' durant tres setmanes a partir del 4 d'agost i fins al 26 del mateix mes, tot i que l'activitat en espais de recerca continua, segons indica el vicerector de Campus de la UdL, Jesús Avilla. Durant aquest període, afegeix, es preveu un estalvi al voltant dels 80.000 euros en electricitat, telefonia i neteja, entre altres; una quantitat similar als anys anteriors.

Health Bio Team Dating
25/07/18

Ets un investigador amb un bon projecte científic però necessites un mentor que t'ajudi a crear una empresa? Ets un emprenedor/mentor/desenvolupador de negoci que busca unir-se a un projecte innovador? Health & Bio Team Dating torna a ser aquí, aquest any dins de Healhio i impulsat per BStartup del Banc Sabadell, Biocat i CataloniaBio & HealthTech.

CDTI
17/07/18

El Consell de Ministres ha aprovat la convocatòria de 2018 del programa Neotec, dotada aquest any amb 25 milions d'euros, un 25% més que l'any anterior. Amb aquesta convocatòria el Centre per al Desenvolupament Tecnològic Industrial (CDTI) –organisme adscrit al Ministeri de Ciència,Innovació i Universitats– recolza projectes empresarials que requereixin l'ús de tecnologies o coneixements desenvolupats a partir de l'activitat investigadora, en els quals l'estratègia de negoci es basi en el desenvolupament de tecnologia pròpia.