01/07/20

La inhibició d'un enzim anomenat calpaina -una proteasa regulada amb calci que descompon les proteïnes en unitats més petites i que està implicat en lesions neuronals, trastorns neurodegeneratius i processos d'envelliment neuronal- pot ser beneficiosa en el tractament de l'atròfia muscular espinal, la malaltia genètica letal més comuna en nadons.

Ship2B
23/06/20

Des de la Fundació Ship2B han obert nova convocatòria per als programes d'acceleració i inversió per a startups S2B Tech4Climate (sostenibilitat i medi ambient) i S2B Health&Care (salut i millora de la qualitat de vida de col·lectius vulnerables).

18/06/20

El Observatorio del Emprendimiento de España (conegut també com a RED GEM España), el Centro Internacional Santander Emprendimiento (CISE), Banco Santander, a través de Santander Universidades i Enisa (Empresa Nacional de Innovación) han presentat l'Informe Global Entrepreneurship Monitor (GEM) Espanya 2019-20 amb l'última informació sobre l'ecosistema emprenedor espanyol.

Concurs Innovatia
15/06/20

L'Institut de la Dona i per a la Igualtat d'Oportunitats i la Universidade de Santiago de Compostel·la, en el marc del projecte Innovatia 8.3, convoquen la III Edició del Concurs "Innovatia 8.3, premis a les empreses creades amb el suport de les universitats o Organismes Públics d'Investigació (OPIs) i liderades per dones", cofinançat pel Fons Social Europeu.

PNSC
09/06/20

El Govern ha aprovat avui el document final del Pacte Nacional per a la Societat del Coneixement (PN@SC) que servirà per orientar les futures polítiques públiques amb l’objectiu de fer de Catalunya un país capdavanter en innovació i amb una economia basada en el coneixement.

Premis Iberus
08/06/20

El Campus d'Excel·lència Internacional de la Vall de l'Ebre, ‘Campus Iberus’, i CLH convoquen la VII Edició del Programa de Premis a l'Emprenedoria Iberus-CLH 'Emprèn’, que està dotat amb 13.000 euros en premis.