Catedra Agrobank
16/09/21

La Càtedra AgroBank té com un dels seus objectius fonamentals promoure la transferència del coneixement entre els investigadors de les universitats i centres de recerca, i el sector productiu, com una eina fonamental per impulsar la innovació en l'àmbit agroalimentari.

BStartup Health
13/09/21

Banc Sabadell inverteix en startups amb una filosofia centrada en el suport als emprenedors. El seu principal destinatari són les empreses espanyoles de base tecnològica i digital, amb un alt potencial de creixement i uns models de negoci escalables i innovadors.

06/09/21

Des de Campus Iberus llancen un any més una nova edició dels Premis Iberus - Exolum Emprende (antics CLH). El principal objectiu d'aquesta iniciativa és fomentar l'esperit emprenedor mitjançant el reconeixement a la generació d'empreses per part de l'alumnat, titulats/as, personal d'administració i serveis i personal docent i investigador de les Universitats pertanyents al Campus Iberus.

Tancament UdL
30/07/21

Com ja és habitual en períodes d'inactivitat docent, la Universitat de Lleida (UdL) tornar a deixar a l'agost els seus edificis als campus de Lleida i d'Igualada en 'serveis mínims' durant tres setmanes. Enguany, entre els dies 2 i 20 (ambdós inclosos), amb l'objectiu "de mantenir la reducció de la despesa corrent feta els anys anteriors, un estalvi necessari degut a l'actual situació financera i pressupostària de la UdL", afirma el gerent, Ramon Saladrigues.

Innovatia
26/07/21

Amb l'objectiu de donar a conèixer empreses innovadores impulsades per dones en cerca activa de finançament i reforçar el treball que les seves promotores realitzen per a la transferència al mercat del seu coneixement, sorgeix el Fòrum d'inversió Innovatia 8.3.

Programa Investment
20/07/21

Formes part d'un grup de recerca establert a la BioRegió, amb un projecte tecmed, de diagnòstic o Digital Health en fase inicial a punt per a ser transferit o invertit i vols buscar finançament o llicències? Ets un inversor, un business angel o un VC i busques nous projectes innovadors als quals sumar-te? Vols conèixer les tecnologies amb més potencial de la BioRegió?