CaixaResearch Validate
10/01/22

La convocatòria Validate contribueix a traslladar els resultats de la recerca a la societat i al mercat i fomenta la creació de nous productes i empreses relacionats amb les ciències de la vida i de la salut. Dona suport a projectes de recerca biomèdica en estat inicial (TRL 1-4) per ajudar-los a validar el seu actiu i definir el seu pla de valorització.

Tancament UdL
23/12/21

La Universitat de Lleida (UdL) tanca de nou les seues portes al públic durant quinze dies aquest Nadal -del 24 de desembre al 6 de gener- per estalviar uns 68.500 euros (42.000€ en energia, 25.000€ en neteja i 1.500€ en comunicacions).

FITA
14/12/21

El Govern ha autoritzat avui els departaments d’Economia i Hisenda i de Recerca i Universitats a promoure la creació i la participació de la Generalitat en un nou Fons d’Inversió en Tecnologia Avançada (FITA). Es tracta d’un nou instrument de capital risc que, amb finançament publicoprivat, invertirà en projectes de desenvolupament tecnològic en les primeres etapes de creixement sorgits del sistema de coneixement català.

Iberus-Exolum
10/12/21

Un projecte de la Universitat de Lleida (UdL) ha estat elegit com a millor idea de negoci en la 8a edició dels Premis Iberus-Exolum Emprèn, patrocinats per la companyia Exolum (antiga CLH).

Spinoff
03/12/21

La prestació de serveis d'assessorament tècnic en control de males herbes a través del sistema de suport a la decisió IPMwise, la gestió d'assaigs tècnics i activitats de formació relacionades amb aquests àmbits és l'objecte de la spin off IPM Advice SL, que es va constituir davant notari aquesta setmana.

02/12/21

Avui dijous, 2 de desembre, s'ha celebrat en format presencial el 'Taller pràctic de preparació de projectes de valorització de tecnologia i proves de concepte' dirigit al personal docent i investigador de la Universitat de Lleida.