Novembre 2019

El Trampolí Tecnològic a les XXVII Jornadas de Investigación de las Universidades Españolas

Jornadas CRUE

El Trampolí Tecnològic-Unitat de Valorització de la UdL ha estat present els dies 13 i 14 de novembre a les "XXVII Jornadas de Investigación de las Universidades Españolas", organitzades per la CRUE i en les quals s'han abordat assumptes d'actualitat relatius a la recerca universitària.

La trobada, coorganitzada per la Universitat de Còrdova, ha reunit al voltant de 525 gestors, tècnics i responsables de la investigació de les universitats, procedents dels vicerectorats d'Investigació i Transferència, la Xarxa d'Oficines de Transferència de Resultats d'Investigació (RedOTRI), la Xarxa d'Unitats de Gestió de Recerca (RedUGI), la Xarxa de Divulgació i Cultura Científica (RedDIVULGA) i la Xarxa d'Oficines Europees de R+D+I (RedOE).

Després de les diferents sessions de debat i treball, la sectorial d'R+D+I de Crue Universitats Espanyoles ha recordat que la Recerca i la Transferència constitueixen la base d'una societat de benestar basada en el coneixement. Per això, les universitats han reclamat un Pacte d'Estat per la Ciència.

Les jornades van ser inaugurades ahir dijous 14 de novembre pel president de Crue Universitats Espanyoles i rector de la Universitat de Còrdova, José Carlos Gómez Villamandos, al costat de l'alcalde de Còrdova, José María Bellido Roche; la secretària d'Estat d'Universitats, Investigació, Desenvolupament i innovació, Sra. Àngels Heras Caballero; la secretària general d'Universitats, Recerca i Tecnologia de la Junta d'Andalusia, Sra. Rosa María Ríos Sánchez; i el secretari executiu de Crue-R+D+I i vicerector d'Investigació i Política Científica de la Universitat de Castella-la Manxa, José Julián Garde López.

Consulteu la notícia

Convocatòria oberta Programa MAP (EADA): valida la teva idea de negoci

MAP

Tens un projecte de base científica o tecnològica? El Programa MAP (Market Assessment Program) et servirà per posar a prova la teva idea de negoci! Durant sis mesos treballaràs colze a colze amb participants dels diversos programes internacionals de Màster d’EADA, dirigits per un professor expert, amb l’objectiu de realitzar un pla de negoci que et permeti acostar-te al mercat i al finançament.

Gaudiràs de 1.500 hores de treball conjunt amb un equip multicultural compromès i de més de 20 hores de formació pràctica i específica per a emprenedors. Al final del programa, tots els projectes participants presentaran les seves propostes en un Demo Day davant d’inversors i empreses potencialment interessades. A més, s’entregaran premis al “Millor Projecte” de 3.000 euros per al guanyador i 2.000 al segon classificat.

El Programa MAP es dirigeix especialment a professionals de centres de recerca públics i privats, així com a emprenedors de l'àmbit de la ciència i la tecnologia amb la intenció de crear una empresa de base tecnològica. També hi poden participar les empreses ja constituïdes que es trobin en els primers estadis de desenvolupament i els models de negoci encara per validar o que hagin d’acotar un mercat d’interès i evolucionar amb el test del mercat.

El termini de presentació de projectes finalitza el 30 de novembre de 2019. Termini ampliat fins el 5 de desembre 2019!

Consulteu més informació