Febrer 2019

Fòrum d'Inversió Healthcare

Fòrum Healthcare

El Fòrum d’Inversió Healthcare Barcelona és un punt de trobada entre emprenedors i inversors del sector. Es poden presentar tot tipus d’empreses amb projectes de Biotecnologia, Medical devices, Serveis sanitaris i Tecnologies de la Informació relacionades amb la salut, i inversors interessats en el sector.

Al llarg de 23 edicions, el Fòrum d'Inversió Healthcare Barcelona s'ha posicionat com a referent en l'ecosistema biomèdic català, tot promovent la innovació i l'emprenedoria entre el col·lectiu mèdic. Més de 700 empreses de l'àmbit de la biotecnologia, els dispositius mèdics, els serveis sanitaris i les TIC hi han sol·licitat finançament i més de 200 han exposat oralment els seus projectes. L'objectiu fonamental continua sent el mateix: apropar emprenedors i inversors del sector sanitari.

El Fòrum està coorganitzat pel Col·legi de Metges de Barcelona, Barcelona Activa-Ajuntament de Barcelona, ESADE-BAN i Biocat.

El termini de presentació de projectes finalitza el 18 de març de 2019.

South Summit obre la inscripció per a la Startup Competition

Startup Competition

South Summit ha obert el termini d'inscripció per a presentar-se a la Startup Competition fins al pròxim 5 de juny, on les startups podran convertir-se en una de les 100 finalistes de l'esdeveniment que tindrà lloc a Madrid del 2 al 4 d'octubre.

Els 100 finalistes tindran l'oportunitat de presentar el seu projecte en el South Summit davant inversors, disposar de tres tiquets gratuïts per al seu equip i la possibilitat de comptar amb un espai propi durant el market plau de l'esdeveniment, segons ha informat la plataforma global de serveis d'innovació. A més d'augmentar la seva visibilitat, les startups finalistes podran tenir reunions amb empreses, formació i l'assistència al South Summit Bootcamp, on podran fer contactes amb la resta de les finalistes.

El jurat de la competició el componen un xarxa internacional d'inversors, emprenedors i experts en diferents indústries, que entre els criteris de selecció estableixen quina és l'escalabilitat de cada projecte, el seu caràcter innovador, la viabilitat, l'equip de professionals i la capacitat d'atreure inversió.

La guanyadora de la Startup Competition de l'any passat va ser Amadix, un projecte val·lisoletà que ha desenvolupat proves innovadores i no invasives per al diagnòstic primerenc del càncer de còlon, pulmó i pàncrees.

La competició de startups s'ha convertit en un punt de trobada internacional per a la innovació en l'ecosistema emprenedor.

Matchmaking in Agrofood

Matchmaking

La Universitat de Lleida, juntament amb altres institucions espanyoles i franceses forma part del projecte Access, que té com a objectiu promoure la transferència de coneixement i tecnologia de les universitats a les pimes del territori transfronterer, per tal de millorar el seu potencial d'innovació.

Entre les activitats programades, el pròxim 28 de març s'organitza a la Universitat de Lleida un Matchmaking event in Agrofood per tal de reunir empreses, investigadors e institucions interessades en col·laborar per tal de sumar capacitats i millorar el potencial innovador.

Si esteu interessats en participar heu de formalitzar la inscripció. Posteriorment s'elaborarà un catàleg amb els perfils de cada participant registrat i aquest catàleg s’enviarà als participants, els quals tindran l’oportunitat d’escollir altres participants per trobar-se. Finalment i amb anterioritat a la trobada, tots els participants rebran una agenda detallant les reunions programades.

Consulteu el programa de la jornada així com un full descriptiu dels tòpics a tractar.

El termini per inscriure's finalitza el 27 de febrer i us podeu registrar a través d'aquest formulari.

Convocatòria de projectes CaixaImpulse 2019

CaixaImpulse

CaixaImpulse és un programa impulsat per l'Obra Social "la Caixa" i Caixa Capital Risc, que busca afavorir que el coneixement científic originat en centres de recerca, universitats i hospitals es transformi en empreses i productes que generin valor en la societat, tant en la forma d'un acord de transferència com d'una empresa (spinoff).

Es poden presentar al programa projectes de l'àmbit de les ciències de la vida i de la salut procedents de centres de recerca que siguin propietaris o copropietaris d'actius protegits o en procés de protecció.

Els projectes seleccionats rebran un ajut econòmic de 70.000-100.000 euros dirigit a definir i executar un pla de valorització de la tecnologia amb les màximes probabilitats d'èxit. També comptaran amb el suport de mentors de referència que provenen de la indústria; contactes amb empreses, emprenedors i inversors; i, formació especialitzada i acompanyament d’experts del sector.

El termini per presentar projectes finalitza el 18 de març de 2019.

Fòrum d'Inversió 2019 d'ACCIÓ: captació de startups

Fòrum d'Inversió d'ACCIÓ

Des d'ACCIÓ cerquen startups innovadores, ambicioses i amb elevat potencial de creixement, que busquin capital d'inversors privats (business angels) o fons de capital risc (venture capital). Si és el teu cas presenta la teva candidatura al Fòrum d'Inversió d'ACCIÓ 2019. Els finalistes presentaran la seva startup davant d'un auditori entusiasta, ple d'emprenedors i d'inversors.

Accedeix a inversors privats, fons de capital risc locals i internacionals, networking i diversos premis. Sigues un dels 21 finalistes del Fòrum d’Inversió 2019!

El termini per presentar candidatures finalitza el 17 de febrer de 2019.