Juny 2021

Ajuts INNOTEC 2021 d'ACCIÓ

INNOTEC

L'Agència per a la Competitivitat de l'Empresa a Catalunya, ACCIÓ, ha obert la convocatòria d'ajudes en forma de subvenció INNOTEC 2021. L'objectiu és incentivar la col·laboració entre empreses catalanes i els desenvolupadors de tecnologia acreditats TECNIO per a la realització de projectes de R+D+i conjunts que afavoreixin el desenvolupament de productes i processos innovadors mitjançant la transferència de coneixement i tecnologia cap a l'empresa.

Si tens un projecte d'R+D d’entre 50.000 i 200.000 euros, l'ajut INNOTEC et pot subvencionar fins a un 70% del seu cost. Aquestes ajudes estan dirigides a empreses amb ànim de lucre que operin a Catalunya i als desenvolupadors de tecnologia TECNIO.

El termini per a presentar sol·licituds finalitza el 30 de juliol de 2021.

Consulteu més informació

La convocatòria 2021 de Startup Capital d'ACCIÓ ja és oberta!

Startup Capital

Startup Capital és un ajut directe de fins a 75.000€ per a startups tecnològiques emergents que necessiten finançament per portar a terme les fases inicials del negoci, desenvolupar el seu producte o servei i validar el model de negoci per arribar al mercat.

L’ajut s’ha de destinar a finançar actuacions derivades de l’execució del pla d’empresa, des de l’administració i gestió de les operacions de l’empresa fins al desenvolupament i comercialització dels productes i serveis. Són despeses justificables el personal, la inversió en materials i equipaments, el lloguer d'espais, l'elaboració d’estratègies de comunicació, entre d'altres.

Si ets una startup amb tecnologia pròpia i necessites finançament, Startup Capital et dona un impuls!

Connecta’t a la sessió del 5 de juliol i descobreix la convocatòria 2021.

El termini per a presentar sol·licituds finalitza el 28 de juliol de 2021.

Consulteu més informació

Celebrat el curs sobre com realitzar cerques de patents en bases de dades gratuïtes

Blanca

Avui dimecres, 16 de juny, s'ha celebrat el curs en línia "Com realitzar cerques de patents en bases de dades gratuïtes" dirigit al personal docent i investigador de la Universitat de Lleida.

Aquesta acció formativa, organitzada per la Unitat de Valorització i Transferència (UViT)-Trampolí Tecnològic de la UdL, ha aportat als investigadors els conceptes bàsics per a executar cerques de patents i conèixer i aprendre a utilitzar les principals bases de dades d'informació de patents disponibles a internet.

El curs ha anat a càrrec de la ponent Blanca Vila Riudavets, cap de l'Àrea de Documentació i Cerques de l'Oficina Espanyola de Patents i Marques (OEPM).

Aquesta acció formativa ha comptat amb més d'una trentena d'inscrits entre els quals figuren professors, investigadors i doctorands de la universitat.

6a edició d'Orizont

Orizont

Ets innovador i vols llançar el teu projecte agroalimentari?

Orizont, l'acceleradora d'innovació per al sector agroalimentari, creada per la Societat de Desenvolupament de Navarra (Sodena), llança la seva sisena edició a la recerca de projectes d'innovació alimentària amb un nou propòsit: ser el pont entre startups i empreses líders amb reptes d'innovació.

L'objectiu és accelerar la innovació connectant start-ups i empreses referents navarreses. Es vol continuar potenciant d'aquesta manera la innovació disruptiva, a través de la col·laboració real entre empreses i start-ups, aconseguint d'aquesta manera que aquestes últimes arribin al mercat o creixin de manera més ràpida i efectiva de la mà dels millors.

El termini per a inscriure projectes finalitza el 30 de juliol de 2021.

Consulteu les bases de la convocatòria / Consulteu més informació

Una trentena d'investigadors i investigadores de la UdL participen en el curs "Protecció, valorització i transferència tecnològica"

Ponents curs

Avui, 2 de juny, s'ha celebrat la segona i darrera sessió del curs en línia "Protecció, valorització i transferència tecnològica. Estratègies i factors clau que cal conèixer" dirigit al personal docent i investigador de la Universitat de Lleida.

Aquesta acció formativa, organitzada per la Unitat de Valorització i Transferència-Trampolí Tecnològic de la UdL, ha aportat als investigadors els fonaments bàsics sobre els processos de valorització i transferència de coneixement generat en una universitat, fent èmfasi en els aspectes crítics a tenir en compte per a aquests processos, i puguin ser capaços de plantejar una estratègia de transferència i explotació d’aquests resultats.

El curs ha anat a càrrec dels ponents José Ma del Valle Escalante, Director de Desenvolupament de Negoci de Catalunya i Aragó del Grup ClarkeModet, i Joan Solís Agea, Consultor en desenvolupament de negoci i soci d’Arvor Global Management.

Aquesta acció formativa ha comptat amb una trentena d'inscrits entre els quals figuren professors, investigadors i doctorands de la universitat.