Juliol 2021

La Universitat de Lleida, en 'serveis mínims' del 2 al 20 d'agost

Tancament UdL

Com ja és habitual en períodes d'inactivitat docent, la Universitat de Lleida (UdL) tornar a deixar a l'agost els seus edificis als campus de Lleida i d'Igualada en 'serveis mínims' durant tres setmanes. Enguany, entre els dies 2 i 20 (ambdós inclosos), amb l'objectiu "de mantenir la reducció de la despesa corrent feta els anys anteriors, un estalvi necessari degut a l'actual situació financera i pressupostària de la UdL", afirma el gerent, Ramon Saladrigues.

La Universitat preveu un estalvi d'entre 80.000 i 85.000 euros en electricitat, telefonia i neteja, entre altres, una quantitat uns 5.000 euros superior als anys anteriors, degut en bona part a l'increment del preu de l'energia, explica el vicerector d'Infraestructures, Narciso Pastor.

Gairebé tots els edificis tanquen al públic, tot i que el personal hi podrà accedir de manera restringida. Mantindran parcialment la seua activitat la biblioteca de la Facultat de Lletres, al Rectorat (de dilluns a divendres de 9.00h a 15.00h) i la sala d'estudis de Ciències de la Salut, ubicada a l'edifici de la Facultat de Medicina, (de dilluns a divendres de 9.00h a 21.00h), amb accés preferent per a l'alumnat del campus i de la UdL.

Consulteu la notícia

Convocatòria 'Fòrum d'Inversió Innovatia 8.3'

Innovatia

Amb l'objectiu de donar a conèixer empreses innovadores impulsades per dones en cerca activa de finançament i reforçar el treball que les seves promotores realitzen per a la transferència al mercat del seu coneixement, sorgeix el Fòrum d'inversió Innovatia 8.3. Aquesta iniciativa es materialitza en un esdeveniment presencial que tindrà lloc en la Seu de l'Institut de les Dones.

Si lideres una empresa amb presència majoritària de dones en el seu Consell de Direcció o Consell d'Administració i estàs buscant finançament extern, consulta les bases i presenta el teu projecte!

El termini per a presentar la teva candidatura finalitza el 22 de setembre de 2021.

Programa 'The Investment Readiness Series. MedTech Edition'

Programa Investment

Formes part d'un grup de recerca establert a la BioRegió, amb un projecte tecmed, de diagnòstic o Digital Health en fase inicial a punt per a ser transferit o invertit i vols buscar finançament o llicències? Ets un inversor, un business angel o un VC i busques nous projectes innovadors als quals sumar-te? Vols conèixer les tecnologies amb més potencial de la BioRegió?

Si la resposta és "Sí", pots apuntar-te a 'The Investment Readiness Series. MedTech Edition', el nou programa impulsat per Biocat i Barcelona Health Hub que posa en contacte inversors i projectes de l'àmbit tecmed mitjançant reunions d'speed dating.

Com funciona?

- Fins al 8 d'octubre: Registra't gratuïtament a la plataforma online i crea el teu perfil. Si ets una entitat de recerca o OTT, explica què necessita el teu projecte.

- 20 setembre - 10 d'octubre: Reserva reunions B2B. Si ets un Partner, envia sol·licituds de reunió als projectes que més t'encaixin.

- 10 d'octubre - 14 d'octubre: Descarrega't l'agenda final de reunions.

- 13 i 14 d'octubre: Esdeveniment en format híbrid. Reunions presencials al Barcelona Health Hub (13/10) i virtuals (14/10).

No deixis escapar aquesta oportunitat de trobar sinergies que ajudin a impulsar els projectes més prometedors de l'ecosistema!

“The Collider On Campus” torna als grups de recerca

Banner OnCampus

Obert el registre de sol·licituds al programa d’emprenedoria científica que promou la validació de tecnologies al mercat

The Collider OnCampus, que enguany novament es co-organitza amb la URiV, la UdL, la UdG i la UAB, connecta la ciència amb la indústria.

Els 32 equips seleccionats el 2021 tindran l’oportunitat de viure una experiència emprenedora molt pràctica i única. En un itinerari online de capacitació de només 7 setmanes (4 octubre - 26 novembre), posaran a prova tant les pròpies capacitats, com la viabilitat de la seva idea de negoci.

Els investigadors (pre-docs i post-docs) i estudiants (grau, màster) vinculats a un grup de recerca que disposin de projectes tecnològics en fase inicial (TRL1, 2 o 3), poden presentar la seva sol·licitud abans del 12 de setembre de 2021 a través del formulari oficial, i informar-se al web The Collider.

Aquest programa de foment de la cultura emprenedora en l’ecosistema català de recerca i innovació és una iniciativa de la Fundació MWCapital que compta amb el suport del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, i amb la col·laboració de la XEU i de I-CERCA.

Oberta la 26a edició del Campus d'Emprenedors/es SeedRocket

SeedRocket

SeedRocket obre una nova convocatòria del seu Campus d'Emprenedors dirigida a projectes TIC amb alt potencial de creixement i adaptació als desafiaments del futur. Es tracta d'un programa de formació de tres-quatre dies de durada en el que participen entre 10 i 12 start-ups en fases inicials, prèviament seleccionades per la xarxa de mentors de SeedRocket.

El Campus possibilita als projectes seleccionats assessoria dels mentors de SeedRocket així com accés a inversió privada de fins a 150.000€ i una estància posterior d'entre tres i sis mesos en l'acceleradora de Barcelona o Madrid.

Després d'aquesta primera etapa de validació del model i producte en el mercat, les start-ups tenen la possibilitat de presentar-se en l'Investors' Day, que té com a objectiu tancar una segona ronda de finançament per seguir creixent i donar el salt internacional.

La pròxima edició tindrà lloc del 23 al 26 de novembre de 2021 en línia, i la inscripció de projectes romandrà oberta fins al 20 de setembre de 2021.