Gener 2018

Programa Cleantech Camp 2018

CleantechCamp

Cleantech Camp és un programa de suport a l'emprenedoria en el camp de les energies netes amb l'objectiu de transformar els projectes en realitats empresarials. A través d'aquest programa es busquen solucions amb un alt potencial d'impacte i se'ls hi dóna suport en la transferència tecnològica al mercat.

El programa es desenvolupa a nivell internacional entre Espanya i Portugal i està dirigit a qualsevol emprenedor (doctorat, investigador o professional) amb una idea de negoci o empresa en fase inicial que vulgui emprendre en el sector de les energies netes.

Les principals àrees temàtiques són: eficiència energètica, smart cities, energies renovables, mobilitat sostenible, smart grids, IoT energy i ciberseguretat & blockchain energia.

Cleantech Camp repartirà tres premis de 20.000€ (guanyador), 10.000€ (1r finalista) i 5.000€ (2on finalista).

El termini per inscriure's finalitza el 18 de febrer de 2018.

Oberta la 7a convocatòria del Fons d'Emprenedors de Fundació Repsol

Fons d'Emprenedors

Ja està en marxa la 7a convocatòria del Fons d'Emprenedors, l'acceleradora de Fundació Repsol que dóna suport a les millors startups que ofereixin solucions innovadores en l'àmbit de l'energia, la mobilitat avançada, l'economia circular i els nous materials per a la indústria energètica i química.

La convocatòria presenta dos categories:

- Projectes: startups més madures però que no han arribat encara a la fase comercial
- Idees: startups que estan validant la seva tecnologia o model de negoci

Les propostes que resultin seleccionades rebran suport econòmic, formació especialitzada, assessorament per part d'un equip de mentors i accés a posibles inversors. La convocatòria es dirigeix a petites i mitjanes empreses, tot i que també poden participar persones físiques que encara no tinguin constituïda la seva empresa.

Els emprenedors que ho desitgin podran presentar les seves propostes fins al 12 de març de 2018 a través de fundacionrepsol.com.

Consulteu més informació

Convocatòria oberta Premis Everis a l'Emprenedoria, a la Innovació i al Talent 2018

Premis Everis

Els Premis Everis, convocats per la Fundación Everis, estan oberts a propostes que tinguin com a objectiu l'explotació d'una innovació tecnològica, de gestió, social o ambiental, en les següents categories:

- Nous models de negoci de l'economia digital: projectes basats en models de negoci digitals disruptius que aprofitin les oportunitats que brinden les noves tecnologies.

- Tecnologies industrials: projectes de base tecnològica aplicats al desenvolupament de productes o serveis en àmbits com el turisme, indústria, banca, logística, distribució, energia, infraestructures o consum en general; proporcionant en tots els casos una innovació en el sector corresponent.

- Biotecnologia i salut: projectes basats en l'aplicació de la biotecnologia i ciències de la vida en general, al desenvolupament de fàrmacs, noves teràpies o producció d'aliments. Igualment es consideren aquells projectes que incorporin desenvolupaments tecnològics o informàtics en la forma de dispositius mèdics o solucions "eHealth".

Podrà participar en la convocatòria qualsevol emprenedor/empresari individual, grup d'emprenedors, així com societats ja constituïdes.

El premi consisteix en una aportació econòmica de 60.000 euros que servirà per contribuir al desenvolupament i llançament del projecte guardonat, així com, si així ho considera el Jurat, podrà oferir també un paquet de serveis d'acompanyament amb caràcter gratuït del valor i durada que es determini amb un màxim de 10.000 euros i un màxim de sis mesos.

El termini de presentació de candidatures finalitza el 2 d'abril de 2018.

Premis Rey Jaime I 2018

Premis

Els Premis Rey Jaime I, convocatòria d'àmbit nacional, estan organitzats per la Fundació Premis Rey Jaime I de la Comunitat Valenciana. Aquesta convocatòria presenta les següents modalitats: recerca bàsica, economia, recerca mèdica, protecció del medi ambient, noves tecnologies i emprenedor.

Es podran presentar totes aquelles persones físiques que hagin efectuat la major part de la seva tasca professional a Espanya i que preferentment resideixin a Espanya.

Es convida per a la proposta de candidats a Investigadors, Centres de Recerca, Centres Tecnològics, Universitats, Reials Acadèmies, Col·legis Professionals, Hospitals, Fundacions, Empreses, Associacions Empresarials i Escoles de Negoci.

El guanyador de cadascun dels premis rebrà 100.000 euros amb el compromís de destinar una part de l'import a la recerca a Espanya, un diploma i una medalla d'or.

El termini per presentar candidatures finalitza el 20 de març de 2018.

Consulteu més informació

Oberta la línia d'ajuts "MERCAT"

Ajuts Mercat

Són ajuts en forma de garantia de préstecs participatius, que formalitzarà IFEM en coinversió amb inversions privades independents, per a empreses joves i innovadores amb establiment operatiu a Catalunya, sorgides de les universitats catalanes i els centres de recerca CERCA, per llançar al mercat els resultats de la seva recerca i el seu coneixement.

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 27 de desembre de 2019.

Consulteu les bases i la convocatòria