Desembre 2013

La Universitat de Lleida romandrà tancada del 23 de desembre de 2013 al 4 de gener de 2014 (ambdós inclosos)

UdL

Biblioteques obertes:

RECTORAT

- Dies: 23, 27, 28, 29 i 30 de desembre de 2013: oberta de 9 a 21 hores.
- Dies: 2, 3, i 4 de gener de 2014: oberta de 9 a 21 hores.
- Dia: 5 de gener de 2014: oberta de 9 a 15 hores.

CIÈNCIES DE LA SALUT

Biblioteca oberta de 9 a 21 hores dies 23,27 i 30 de desembre i 2, 3, de gener 2014.

Sales d'estudi obertes:

CAPPONT

Sala d'estudi de l'edifici Polivalent: oberta tots els dies (laborables i festius) de 9 a 21 hores.

CIÈNCIES DE LA SALUT

Sala d´estudis oberta de 9 a 21 hores els dies 23, 27, 28, 29 i 30 desembre, i 2, 3 i 4 de gener de 2014. Dia 5 de gener oberta de 9 a 15 hores.

RECTORAT

- Dies: 23, 27, 28, 29 i 30 de desembre de 2013: oberta de 9 a 21 hores.
- Dies: 2, 3, i 4 de gener de 2014: oberta de 9 a 21 hores.
- Dia: 5 de gener de 2014: oberta de 9 a 15 hores.

Horari del registre

Dies 23, 27 i 30 de desembre de 2013, 2 i 3 de gener de 2014, obert de 9 a 14 hores.

INNVIERTE mobilitzarà més de 150 milions d'euros per finançar empreses innovadores del sector biosanitari

CDTI

Durant els pròxims mesos, el programa INNVIERTE mobilitzarà més de 150 milions d'euros per finançar petites i mitjanes empreses molt innovadores de l'àmbit de la biotecnologia, farmàcia i tecnologies sanitàries. De la inversió total, el Centre per al Desenvolupament Tecnològic Industrial (CDTI), organisme dependent del Ministeri d'Economia i Competitivitat, finançarà entorn a 75 milions d'euros.

INNVIERTE té com a objectiu fomentar mitjançant capital risc públic-privat, el desenvolupament i la consolidació d'empreses innovadores, amb gran capacitat de creixement econòmic i un elevat potencial de retorn.

Recentment, s'han triat set entitats de capital risc especialitzades en tecnologies biosanitàries. En aquesta elecció s'ha valorat la capacitat de cadascuna d'elles per atraure partícips privats que donin suport a les companyies innovadores, no només en l'inici, sinó també en les fases de creixement i internacionalització.

Durant els pròxims sis mesos, el CDTI i les entitats seleccionades negociaran les condicions en les que s'efectuaran aquestes aportacions. Els fons tindran una majoria de capital privat i invertiran en condicions de mercat.

Des de la seva constitució, en 2011, el programa INNVIERTE ha dissenyat diverses iniciatives públic-privades en diferents sectors que han possibilitat invertir 28 milions d'euros en 32 pimes tecnològiques.

Oberta la convocatòria d'Ajuts a la Valorització de Tecnologia (VALTEC)

ACCIO

El Departament d'Empresa i Ocupació, a través de l'Agència de Suport a l'Empresa Catalana, ha publicat la convocatòria per a l'any 2013 per a la concessió d'ajuts destinats a incentivar els projectes i les activitats de valorització tecnològica dutes a terme per entitats oferents de tecnologia.

Els projectes de valorització tecnològica són projectes que comprenen activitats d'R+D de caràcter desmostratiu que es desenvolupin dins de la fase precompetitiva, i que permeten reduir les incerteses sobre la viabilitat comercial de la tecnologia.

Poden ser beneficiàries les entitats sense finalitat de lucre ubicades a Catalunya oferents de tecnologia. S'entén per entitats oferents de tecnologia aquells grups de recerca universitaris, centres de recerca i tecnològics i instituts de recerca hospitalaris que tenen activitat de R+D i a l'hora estan orientades a la transferència de tecnologia.

Els projectes han de desenvolupar-se com a màxim durant els 2 anys següents a la sol·licitud. La intensitat màxima de l'ajut serà fins el 100% del cost subvencionable amb un màxim de 100.000 euros per projecte.

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 14 de desembre de 2013.