Desembre 2010

Acte de cloenda del curs "Creació d'Empreses Innovadores o basades en Coneixement Tecnològic"

La Sala de Juntes de la Facultat de Dret i Economia de la Universitat de Lleida ha acollit aquesta tarda l'acte de cloenda i lliurament de certificats del curs “Creació d'empreses innovadores o basades en coneixement tecnològic”, organitzat conjuntament pel Trampolí Tecnològic de la UdL i la Fundació CEEILleida.

Aquesta proposta formativa ha comptat amb una trentena d'inscrits entre els quals figuren professors i investigadors de la universitat, estudiants d'últims cursos i titulats universitaris que volen crear una nova empresa o que recentment ho han fet. Tots els assistents han rebut coneixements i pautes per posar en pràctica les seves idees de negoci. Les deu sessions programades, desenvolupades entre el 5 de novembre i el 10 de desembre, han estat impartides per professionals d’àmplia experiència en el sector privat o la consultoria.

Durant la tarda d'avui s'ha presentat un cas d'èxit empresarial, a càrrec del Dr. Enric Gràcia, micòleg i soci Fundador de XOP Conserves de Ponent, S.L. i professor del Departament de Biologia Vegetal de la UB. Seguidament s'ha procedit al lliurament de certificats a càrrec de la directora del Trampolí Tecnològic, la Sra. Maribel Palau, i el director de la Fundació CEEILleida, el Sr. Guillermo Hervera.

El curs ha estat finançat per la Xarxa Inicia del Departament de Treball i el Fons Social Europeu de la Unió Europea.(+)