Febrer 2018

Obert el termini per a la XIX edició del Campus d'Emprenedors SeedRocket

Campus SeedRocket

El Campus d'Emprenedors de SeedRocket és un esdeveniment formatiu de referència per a startups i per a business angels un canal d'accés per invertir en els millors projectes TIC del moment, en el que participen entre 10 i 12 finalistes prèviament seleccionats per mentors.

Durant el Campus es dóna formació en tot tipus d'àreas: màrqueting digital, comunicació, estratègia d'un negoci online, experiència dels mentors i d'altres emprenedors que han passat per SeedRocket, temes legals, de pactes de socis, de RRHH, equip i sessions de mentorització en grup i individuals amb cada startup per treballar directament en els seus plans d'acció.

La data límit per inscriure's finalitza el 12 de març de 2018.

Premis "Pascual Startup" 2018

Pacual Startup

L'objecte del concurs “Pascual Startup”, és impulsar l'emprenedoria, la innovació i fomentar el talent de les persones, a més d'apropar-se al món dels universitaris per fomentar la creació d'empresa.

La convocatòria presenta les següents categories:

- Futurs Emprenedors (Novetat): idees i projectes presentats per estudiants inquiets.

- Productes i serveis relacionats amb la nutrició i la salut: nous productes (d'alimentació i begudes), formats i envasos, ingredients, sistemes de processament, sistemes de dispensació, IoT... Solucions que donin valor afegit als consumidors en forma de producte, servei, informació, etc., en els camps d'estils de vida saludable.

- Digitalització dels processos i/o clients amb tecnologia innovadora: noves idees en els canals de retail, hostaleria, vending i/o comerç electrònic B2C i B2B. Idees comercials, activació punt de venda, sistemes d'informació i gestió, aplicacions mòbils, models de relació, maquinària, etc.

- Medi Ambient: mesures per reduir l'impacte mediambiental, economia circular, ús de l'aigua, reciclatge, nous materials i processos.

El termini per presentar projectes finalitza el 15 d'abril de 2018 (per a estudiants) i el 22 d'abril de 2018 (per a startups).

Programa CRAASH Barcelona

CRAASH

CRAASH Barcelona és un programa de 12 setmanes que ajuda els equips de recerca catalans i d'altres països europeus a llançar amb èxit innovacions sanitàries de dispositius mèdics, diagnòstic i e-/digital health per millorar la salut i l'atenció al pacient.

Els equips transfereixen la seva recerca al mercat guiats per mentors experts del CIMIT (Boston), l'acceleradora de salut amb més experiència a nivell mundial. Els equips també validaran el seu projecte en alguns dels millors ecosistemes de salut a EEUU (Boston) i Europa (Barcelona, París, Delft).

CRAASH Barcelona està organitzat per Biocat en col·laboració amb CIMIT i EIT Health.

La convocatòria estarà oberta fins a l'11 de març de 2018.

Fòrum Transfiere 2018

Transfiere 2018

La setena edició de Transfiere, el Fòrum Europeu per a la Ciència, Tecnologia i Innovació, se celebrarà els dies 14 i 15 de febrer de 2018 en el Palau de Fires i Congressos de Màlaga (Fycma).

Aquesta trobada torna un any més per generar contactes i sinergies entre empreses, inversors, emprenedors i investigadors, un dels objectius més importants d'aquest Fòrum Transfiere. També experts nacionals i internacionals analitzaran temes tan candents com la intel·ligència artificial, la tecnologia ‘blockchain’ o la transformació digital.

El Fòrum compta amb una zona expositiva amb estands institucionals i comercials on les entitats públiques i privades, així com les principals empreses donaran a conèixer els seus productes i serveis innovadors.