Juliol 2018

El Health & Bio Team Dating torna a ser aquí

Health Bio Team Dating

Ets un investigador amb un bon projecte científic però necessites un mentor que t'ajudi a crear una empresa? Ets un emprenedor/mentor/desenvolupador de negoci que busca unir-se a un projecte innovador? Health & Bio Team Dating torna a ser aquí, aquest any dins de Healhio i impulsat per BStartup del Banc Sabadell, Biocat i CataloniaBio & HealthTech.

Mitjançant reunions d'speed dating de 30 minuts, la 4a edició d'aquest esdeveniment pioner reunirà, el pròxim 17 d'octubre, científics i emprenedors/mentors/desenvolupadors de negoci per tal de donar pas a noves sinergies empresarials i formar equips que permetin crear i dirigir empreses d'èxit en els següents àmbits: Tecmed, Dispostius mèdics, Salut digital, Terapèutics i diagnòstic, Fàrmacs i Agroalimentació.

Us podeu registrar aquí fins el 7 d'octubre de 2018.

Consulteu més informació

El Govern autoritza la convocatòria NEOTEC amb 25 milions d'euros

CDTI

El Consell de Ministres ha aprovat la convocatòria de 2018 del programa Neotec, dotada aquest any amb 25 milions d'euros, un 25% més que l'any anterior. Amb aquesta convocatòria el Centre per al Desenvolupament Tecnològic Industrial (CDTI) –organisme adscrit al Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats– recolza projectes empresarials que requereixin l'ús de tecnologies o coneixements desenvolupats a partir de l'activitat investigadora, en els quals l'estratègia de negoci es basi en el desenvolupament de tecnologia pròpia.

Es calcula que aquesta convocatòria financi prop de 125 nous projectes empresarials on la innovació i la tecnologia siguin factors competitius.

Aquestes subvencions finançaran fins al 70% del pressupost dels projectes empresarials que optin a aquest programa, que tinguin un mínim finançable de 175.000 euros, podent la subvenció aconseguir fins a un màxim de 250.000 euros per beneficiari.

Consulteu la notícia

Convocatòria MIT-SPAIN "la Caixa" Foundation SEED FUND

MIT-SPAIN

La Fundació Bancària ”la Caixa” llança la segona convocatòria anual del MIT-SPAIN ”la Caixa” Foundation SEED FUND, que proporciona ajuts amb l’objectiu de donar suport a projectes d'investigació desenvolupats de manera conjunta entre universitats i centres de recerca espanyols i grups de recerca del MIT. La convocatòria pretén incrementar la col·laboració entre professors, investigadors i estudiants de l’Estat espanyol i del MIT.

Els àmbits són:
- Salut: càncer, sida-VIH, malalties cardiovasculars, malalties neurodegeneratives, salut global i planetària.
- Energia: noves fonts d’energia i energies renovables.
- Economia global: economia, ciència i tecnologia com a eines per combatre la desigualtat social.

El termini per presentar sol·licituds finalitza el proper 17 de setembre de 2018.

Consulteu més informació