Maig 2017

Presenta el teu projecte al 19è Fòrum d'Inversió Healthcare Barcelona 2017

Forum d'Inversió Healthcare

El Fòrum d’Inversió Healthcare Barcelona és un punt de trobada entre emprenedors i inversors del sector. Es poden presentar tot tipus d’empreses amb projectes de Biotecnologia, Medical devices, Serveis sanitaris i Tecnologies de la Informació relacionades amb la salut, i inversors interessats en el sector.

Des de 2009 aquesta jornada ha servit de trampolí a més de 100 empreses després d’un procés de selecció en que s’han estudiat més de 400 projectes.

El termini de presentació de projectes finalitza el 31 de maig de 2017.

Bizbarcelona 2017

Transformat

La "transformació" serà el gran leitmotiv d'aquest any de Bizbarcelona, que tindrà lloc del 31 de maig a l'1 de juny al recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona. El saló convida a persones emprenedores, pimes i el món de l'economia social a transformar la seva activitat per ser més competitius en un entorn dinàmic i cada cop més digitalitzat.

L'esdeveniment inclou, entre d'altres propostes, prop de 200 conferències, 70 punts d'assessorament a càrrec d'experts, més de 40 trobades de networking, un mercat de finançament, una àrea per exportar o un espai per presentar talent, a més de la zona d'estands amb els productes i serveis d'uns 70 expositors.

Enguany, el saló estructura els seus continguts en quatre grans blocs: noves tendències; serveis empresarials i per a l'economia social; eines per a la digitalització i Bizfranquicias. L'objectiu és que els assistents trobin inspiració, informació, consell, coneixement, contactes i solucions per crear, transformar i adaptar els seus projectes empresarials als nous temps.

Consulteu més informació

El Trampolí Tecnològic rep més de 100 idees en el període 2010-2015

Infografia Resultats 2010-2015

El Trampolí Tecnològic és la Unitat de Valorització i Transferència de la Universitat de Lleida, un servei de suport a la valorització i comercialització de la tecnologia generada a la universitat.

La valorització tecnològica agrupa totes aquelles accions que s'orienten a dotar de valor comercial una tecnologia, des de la protecció a la realització d'un pla de negoci, la creació de prototipus o demostradors tecnològics, planta pilot o escalat industrial, amb l'objectiu que pugui ser transferida al teixit industrial per a la seva explotació comercial.

Aquesta unitat, que actua com a estructura d'interfície entre el món de la recerca i el mercat, ofereix una sèrie de serveis basats en l'assessorament i suport en diferents punts de la cadena de valor de la R+D+i. Les àrees de treball es concreten en: l'anàlisi de l'estoc de coneixement i la protecció dels resultats, la posada en valor de la tecnologia o valorització i l'explotació de tecnologies ja sigui via llicència o via creació d'empresa.

Durant el període 2010-2015 el Trampolí Tecnològic-Unitat de Valorització de la UdL ha obtingut els següents resultats:

- Més de 100 Idees rebudes
- 54 Tecnologies Innovadores Identificades
- 25 Patents Sol·licitades
- 23 Projectes de Valorització
- 8 Contractes de Transferència
- 7 Noves Empreses

D'altra banda cal destacar que la Unitat de Valorització també s'encarrega de dinamitzar els centres TECNIO de la UdL. En el període 2010-2015 eren 4 els centres TECNIO de la UdL: centre GREA Innovació Concurrent, centre DBA, centre NUTREN i GRIHO. Actualment, i després del nou model de xarxa TECNIO dissenyat per ACCIÓ al 2015, els agents desenvolupadors de tecnologia de la UdL que disposen de la marca TECNIO són el centre GREA i el centre DBA.

Consulteu la infografia │ See the infographic