August 2012

S'amplia el termini fins al 5 d'octubre per presentar la teva idea de negoci al Concurs VALORTEC

VALORTEC

ACC1Ó i les Unitats de Valorització convoquen el 2n Concurs VALORTEC, per incentivar la creació de plans de negoci de patents i empreses de base tecnològica (EBT).

El concurs té com a objectiu que els investigadors catalans apliquin el seu coneixement al desenvolupament de serveis i productes amb possibilitats de comercialització.

El concurs s'adreça al col·lectiu d'investigadors públics de Catalunya: grups de recerca de totes les universitats catalanes, centres de recerca (CERCA), centres tecnològics (TECNIO) i instituts hospitalaris públics de Catalunya.

Cal tenir en compte les següents dates:
Inici oficial del concurs: 3 de setembre de 2012
Límit de presentació d'idees de negoci: 5 d'octubre de 2012
Comunicació dels projectes finalistes: 15 d'octubre de 2012

Consulteu les bases del concurs

Foro NEOTEC 2012

CSTI_Neotec

Us recordem que fins el pròxim 21 de setembre de 2012 està obert el termini per la inscripció d'empreses a l'11ª edició del Foro NEOTEC 2012.

L'acte, que se celebrarà a Valladolid el pròxim 21 de novembre de 2012, és un punt de trobada entre inversors i empreses de base tecnològica immerses en rondes de finançament. (+)