Setembre 2017

Premis EmprenedorXXI

Premis Emprenedor XXI

“la Caixa”, a través de la gestora de capital de risc Caixa Capital Risc, i el Ministeri d’Economia, Indústria i Competitivitat, a través d’Enisa, convoquen els Premis EmprenedorXXI amb ‘objectiu d’identificar, reconèixer i acompanyar a les empreses innovadores amb més potencial de creixement. La iniciativa es dirigeix a negocis altament innovadors amb menys de tres anys d’activitat.

Com a novetat, cal destacar que la convocatòria, que a Espanya arriba a la seva onzena edició, s’obre per primera vegada a Portugal.

En aquesta edició, s’atorgarà un total de cinc premis principals, distribuïts per sectors: Ciències de la Vida, Tecnologies de la Informació, Negocis Digitals, Tecnologies Industrials i Agroalimentari. Els guanyadors en aquesta categoria aconsegueixen 25.000 euros i l’accés a un programa internacional de creixement organitzat amb la Singularity University i una prestigiosa escola de negocis.

Així mateix, es lliuraran 19 premis a les empreses amb major impacte a la seva àrea de procedència: 17 a Espanya (un per comunitat autònoma) i 2 a Portugal (zona nord-centre i Lisboa-sud i Illes). Els guanyadors territorials rebran 5.000 euros i una beca per participar en un curs internacional de creixement empresarial, Ignite Fast Track, de la Universitat de Cambridge (Regne Unit).

Per un altre costat, l’Ambaixada d’Israel a Espanya atorgarà un accèssit a la innovació dotat amb un programa de formació d’una setmana a Israel organitzat pel Centre Acadèmic Tel Aviv-Yafo, en col·laboració amb el Ministeri d’Afers Exteriors d’Israel.

Els emprenedors que vulguin presentar les seves iniciatives tenen fins al 3 de novembre per enviar la seva candidatura de forma online a la pàgina web www.emprendedorXXI.es.

Consulteu més informació

Torna Health & Bio Team Dating

Health & Bio Team Dating

Ets un investigador amb un bon projecte científic que es podria convertir en una empresa, però necessites algú que s'ocupi del pla de negoci i del fundraising? Ets expert en gestió amb esperit emprenedor i busques un projecte innovador on aplicar les teves energies i experiència?

Després de l'èxit de les primeres edicions, el 21 de novembre torna a Barcelona la tercera edició de "Health & Bio Team Dating", organitzada per BStartup de Banc Sabadell, Biocat i CataoniaBio.

En aquesta jornada científics i emprenedors es trobaran en breus reunions d'speed dating per combinar els seus projectes i experiència i crear junts una nova empresa d'èxit.

Us podeu registrar aquí fins el 13 de novembre de 2017.

Consulteu més informació