Oberta la II Convocatòria del Programa UdL-Impuls

Logo Santander

El programa UdL-Impuls té com a finalitat impulsar l'activitat de col·laboració en projectes d'R+D+i en els àmbits estratègics del Pla de Recerca de la UdL: Agroalimentació, Biomedicina, Tecnologia i Sostenibilitat, i Desenvolupament Social i Territorial, entre grups i centres de recerca de la UdL i les empreses o entitats d’àmbit social no vinculades amb la UdL amb l’objectiu de fomentar la creació d’ocupació de doctors i tecnòlegs que puguin contribuir en el desenvolupament de solucions innovadores en el marc de l’estratègia RIS3CAT i en els àmbits estratègics esmentats.

Pot sol·licitar un ajut en aquesta convocatòria qualsevol membre del personal acadèmic i investigador de la UdL amb el grau de doctor i vinculació permanent amb dedicació a temps complet que pertanyi a un grup de recerca de la UdL, preferentment enquadrat en un dels centres de recerca propis de la UdL o amb els centres on la UdL té personal vinculat. L’ajut té com a funció donar suport al desenvolupament d’un projecte d’R+D+i d’interès per a una empresa o entitat d’àmbit social no vinculada amb la UdL. Aquesta nova convocatòria és per a investigacions que es desenvolupin en el període 2017-2019.

La producció porcina, el control de les males herbes resistents a herbicides, els sistemes d'energia solar innovadors i el benestar de les persones són alguns dels temes que van centrar els projectes de recerca de la UdL, seleccionats en la darrera convocatòria del programa UdL-Impuls i desenvolupats amb la col·laboració de diferents empreses, espanyoles i internacionals.

La UdL compta amb el suport de Banco Santander, a través de Santander Universidades, per al desenvolupament d'aquesta activitat, entre altres, amb una aportació d'un milió d'euros per cinc anys.

El programa UdL-Impuls es va posar en marxa l'any 2010 amb l'objectiu de potenciar la col·laboració en projectes de R+D+i entre els grups de recerca de la Universitat i les empreses. Va permetre la posada en marxa de 10 programes d'investigació sobre temes com ara la robòtica aplicada a la recollida de fruita, els nous mètodes de predicció per al conreu de tòfona o el control de plagues.

Termini de presentació de sol·licituds: 30 d'octubre de 2016.

Consulteu les bases de la convocatòria.

Consulteu notícia relacionada.