YUZZ convoca la VI edició amb centre a Lleida

YUZZ Lleida

El Centro Internacional Santander Emprendimiento (CISE) ha anunciat el llançament de la VI edició del Programa YUZZ "Jóvenes con Ideas" per l'impuls del talent jove i l'esperit emprenedor.

YUZZ és un programa dirigit a joves d'entre els 18 i 30 anys que ofereix, durant cinc mesos, suport, formació i assessorament per elaborar plans de negoci basats en idees de base tecnològica. En les seves cinc edicions anteriors s'han creat més de 500 empreses i en el darrer any han participat 600 emprenedors amb 378 projectes en 24 centres YUZZ de tot el país.

En la seva VI edició, el programa incorpora novetats significatives: augmenta a més de 35 el número de Centres YUZZ, sent universitats moltes d'aquestes incorporacions; millores en la planificació del calendari i el programa formatiu; increment de les beques per viatjar a Silicon Valley; major nombre de premis i reptes interns; i es lliuraran beques per assistir al prestigiós esdeveniment d'emprenedoria nacional, el Fòrum IMPULSA.

Els candidats escollits s'incorporaran al programa i en el cas de Lleida podran beneficiar-se, gràcies a la col·laboració de la Universitat de Lleida i l'Ajuntament de Lleida, de l'accés al centre YUZZ Lleida -situat al Campus de Cappont de la Universitat de Lleida- on comptaran amb espai físic per desenvolupar la seva idea, podran relacionar-se amb altres emprenedors i rebre formació d'una xarxa de més de 200 experts professionals que els guiaran, junt amb un tutor individual, en la realització del pla de negoci més viable per a cada projecte.

Una vegada finalitzat el procés de formació i assessorament, els millors joves de cadascún dels centres YUZZ realitzaran un viatge a Silicon Valley, la meca mundial d'innovació en l'àmbit de les noves tecnologies. A més, els tres millors projectes de tot el país rebran una dotació econòmica per ajudar-los a posar en marxa el seu negoci: 30.000€ per al primer premi, 20.000€ per al segon i 10.000€ per al tercer.

La convocatòria per participar en el programa estarà oberta fins el 26 de febrer de 2015. Tots aquells que estiguin interessats en participar hauran de presentar la seva candidatura a través d'un formulari disponible en www.yuzz.org.

Trobareu tota la informacó a la web de YUZZ.