YUZZ convoca la seva VIII edició i ofereix més de 20 places per a joves de Lleida

Nova convocatòria YUZZ

Banco Santander, a través de Santander Universidades i sota la coordinació del Centro Internacional Santander Emprendimiento (CISE), ha llançat la VIII edició del Programa YUZZ "Joves amb Idees" per a l'impuls del talent jove i la generació d'idees innovadores. La Universitat de Lleida a través de la Càtedra Santander d'Emprenedoria Universitària, i l'Ajuntament de Lleida a través de l'Institut Municipal d'Ocupació, coordinen totes les activitats que es realitzen al Centre YUZZ Lleida i acompanyen als participants en totes les fases del programa.

Aquesta convocatòria, la tercera que es realitza en la Universitat de Lleida, està destinada a joves emprenedors de 18 a 31 anys de Lleida. Els seleccionats al programa podran beneficiar-se de l'accés a centres de coworking d'alt rendiment on desenvolupar les seves idees de forma col·laborativa, relacionar-se amb altres emprenedors i rebre assessorament personalitzat i formació d'una xarxa de més de 200 experts en innovació i models de negoci.

El termini per participar en el programa finalitzarà el 14 de desembre de 2016 i els interessats hauran de presentar la seva candidatura a través d'un formulari disponible a www.yuzz.org.

Visita l'espai web Programa Santander YUZZ per a joves amb idees