XIII Jornada Emprenedors i Innovació

Jornada XEU

El pròxim dijous, 31 de maig de 2012, es celebrarà la XIII Jornada d'Emprenedors i Innovació a la Universitat de Lleida.

La jornada, que es desenvoluparà durant el matí, serà inaugurada pel Magfc. Sr. Roberto Fernández, rector de la Universitat de Lleida, i el Sr. Pere Enciso, degà de la Facultat de Dret i Economia de la Universitat de Lleida.

Durant l'acte els assistents podran gaudir de la conferència "Diversifica els contactes per innovar millor" i de dos taules rodones "Experiències emprenedores a Lleida" i "Emprenedoria i innovació a la universitat".

La clausura de la jornada anirà a càrrec del Sr. Ferran Badia, vicerector de Planificació, Innovació i Empresa de la UdL, i del Sr. Jose Luis Gallizo, director del departament d'AEGERN de la UdL.