VII Edició del Programa de Premis a l'Emprenedoria Iberus - CLH 'Emprèn’

Premis Iberus

El Campus d'Excel·lència Internacional de la Vall de l'Ebre, ‘Campus Iberus’, i CLH convoquen la VII Edició del Programa de Premis a l'Emprenedoria Iberus-CLH 'Emprèn’, que està dotat amb 13.000 euros en premis. Aquest certamen és fruit del conveni subscrit entre totes dues entitats per a impulsar l'emprenedoria a la Vall de l'Ebre, a partir del coneixement generat per les universitats de Saragossa, Lleida, La Rioja i Pública de Navarra.

En aquesta setena edició, el certamen manté com en edicions anteriors els premis a les idees de negoci basades en el coneixement i a l'empresa innovadora, a més d'un guardó addicional per premiar al projecte amb millor difusió online:

- Premi a la idea de negoci: aquesta modalitat pretén fomentar l'esperit emprenedor, afavorint la generació de noves empreses per part d’alumnat i persones titulades de les universitats pertanyents a Campus Iberus. En ella poden participar emprenedors/es que encara no hagin posat en marxa la seva empresa però que tinguin una idea de negoci desenvolupada. Està dotada amb 5.000 euros per al guanyador/a d'aquesta categoria.

- Premi empresa innovadora: aquesta modalitat pretén fomentar l'esperit emprenedor, contribuint al reconeixement i a l'esforç de projectes empresarials que hagin estat posats en marxa per part d'alumnes, titulats/des, personal d’administració i serveis, o personal docent i investigador de les Universitats pertanyents al Campus Iberus, a les regions en les quals aquestes es troben situades. Està dotada amb un premi de 7.000 euros.

- Premi a la difusió: aquesta categoria, dotada amb 1.000 euros, vol premiar al Projecte amb Major Impacte Online en què es valorarà la capacitat de comunicació d'un projecte i la seva “viralització” en les xarxes, fonamental avui dia per al seu èxit. En aquesta modalitat, competiran els finalistes de totes dues modalitats una vegada finalitzada la gala final per a demostrar quin projecte té una major capacitat de difusió online.

El termini de presentació de candidatures està obert fins al 30 de setembre de 2020.

Consulteu més informació