V Edició Premis Iberus-CLH "Emprèn" 2018

Iberus

El Campus d'Excel·lència Internacional de la Vall de l'Ebre (Campus Iberus) i la Compañía Logística de Hidrocarburos (CLH) convoquen la V Edició del Programa de Premis Iberus-CLH "Emprèn" 2018. Aquest certamen, fruit del conveni subscrit entre ambdós entitats per impulsar l'emprenedoria a la Vall de l'Ebre, a partir del coneixement generat per les universitats de Saragossa, Lleida, La Rioja i Pública de Navarra, té l'objectiu de contribuir a la innovació i a la generació d'ocupació en les regions on es troben aquestes universitats, mitjançant el suport explícit als emprenedors, reconeixent la seva aportació a la societat com a font de creativitat, riquesa i prosperitat.

Categories i premis

En aquesta cinquena edició hi ha 2 modalitats: Generador d'Idees de negoci basades en el coneixement i Empresa Innovadora.

Pel que fa a la modalitat "Generador d'Idees de negoci basades en el coneixement", pretén afavorir la generació de noves empreses per part d'alumnat i titulats de les universitats pertanyents a Campus Iberus. El premi està dotat amb 5.000 euros.

Quant a la modalitat "Empresa Innovadora", l'objectiu és fomentar l'esperit emprenedor, contribuint al reconeixement i al reforç de projectes empresarials que hagin estat posats en marxa en els últims 48 mesos per part d'alumnes, titulats, personal d'administració i serveis o personal docent i investigador de les universitats pertanyents al Campus Iberus, en les regions en què aquestes es troben ubicades. S'entén per projecte empresarial a empreses realment constituïdes, qualsevol que sigui la seva forma jurídica i activitat econòmica desenvolupada, així com als empresaris/àrees individuals ja estabertes. El millor projecte rebrà un premi de 7.000 euros.

Addicionalment els finalistes de les dues modalitats competiran entre si per obtenir el premi al "Projecte amb major impacte online". El guanyador rebrà 1.000 euros.

El termini per a la presentació dels treballs de les diverses modalitats finalitzarà el proper 15 de setembre de 2018.

Consulteu les bases i més informació sobre la convocatòria.