USE-IT presenta la nova aplicació Iphone i Android de la ràdio Ua1

logo_useit

USE-IT i l’emissora local de Lleida, UA1, ha fet una aposta ferma per les noves tecnologies i posen a disposició dels seus oients l’aplicació per a telefonia mòbil de tercera generació (Apps), tant per Iphone, Ipad, Ipod com per Android. Amb aquesta aplicació, l’usuari podrà escoltar tota la programació en directe, llegir les noticies mes rellevants de la ciutat i del territori lleidatà actualitzades diàriament i escoltar els programes que no ha pogut escoltar gràcies als podcast dels diferent programes de l’emissora.

Amb aquesta aplicació UA1 es situa com el primer mitjà de comunicació en posar a disposició de tots els lleidatans i lleidatanes d’arreu una aplicació d’aquestes característiques, i d’aquesta manera facilitar l’accés a la informació de qualitat. (+)