Una trentena d'investigadors i investigadores de la UdL participen en el curs "Valorització i transferència de coneixement en ciències socials i humanitats"

Ponent curs

Avui dijous, 18 de novembre, s'ha celebrat el curs en línia "Valorització i transferència de coneixement en ciències socials i humanitats" dirigit al personal docent i investigador de la Universitat de Lleida.

Aquesta acció formativa, organitzada per la Unitat de Valorització i Transferència-Trampolí Tecnològic de la UdL, s'ha centrat en abordar les particularitats de la transferència de coneixement en l'àmbit de les Ciències Socials i Humanitats i perfilar una metodologia per a la valorització del seu coneixement/capacitats i la seva aproximació al mercat. Concretament s'han tractat els següents aspectes:

• Qüestions clau, particularitats i condicionants de les ciències socials i humanitats
• Identificació de valor i potencials aplicacions de mercat
• Vies de transferència disponibles
• Experiències de treball en valorització de coneixement i capacitats

El curs ha anat a càrrec del ponent Eloy López Grandal, consultor d'innovació, transferència i emprenedoria a UN-EM.

Aquesta acció formativa ha comptat amb una trentena d'assistents entre els quals figuren professors, investigadors i doctorands de la universitat.