Un projecte d'emprenedoria de la UdL, un dels 40 guanyadors a l'Estat del Programa YUZZ per a joves amb idees

Yuzz

Oriol-Boris Monjo Farré, recent graduat en Administració i Direcció d’Empreses a la Universitat de Lleida, viatjarà a Silicon Valley al costat d'altres 40 joves emprenedors de l'Estat, en resultar guanyador de la territorial de Lleida de la VI Edició del Programa YUZZ per a joves amb idees, gràcies al seu projecte BizCount.

BizCount és una plataforma de compra col·lectiva que proposa una innovació en la gestió del negoci, adreçada tant a pimes com a fàbriques, que cobreix la seua necessitat de disposar d’una eina que les permeti agrupar-se de manera senzilla per optimitzar les seues compres.

Aquest projecte ha estat seleccionat com la millor idea del Centre YUZZ Lleida entre els 7 projectes que han arribat a la final del programa, on hi han participat un total de 25 joves emprenedors. L'artífex de BizCount ha obtingut així una plaça per viatjar a Silicon Valley, del 29 d'octubre al 4 de novembre propers, i conèixer in situ empreses com ara Google, LinkedIn, Facebook o Hewlett Packard o assistir a conferències en universitats com Berkeley o Standford.

A més podran conèixer l'Spain Tech Center (STC) -impulsat per Banco Santander, ICEX i Red.es-, la fita és facilitar la implantació de pimes de base tecnològica espanyola en un dels entorns més competitius del món.

El jurat -format per representants de Banco Santander, CISE, SECOT, la UdL i l'Ajuntament de Lleida - ha seleccionat aquest projecte com el millor del Centre YUZZ Lleida, on els joves han pogut comptar amb el suport de la Càtedra Santander d’Emprenedoria Universitària de la UdL i l’Institut Municipal d’Ocupació.

El 6 de novembre, a la Ciudad Grupo Santander de Madrid, els 41 joves seleccionats dels centres YUZZ locals presentaran les seves idees davant un jurat integrat per representants de Banco Santander, CISE i entitats col·laboradores del Programa YUZZ. Els tres millors emprenedors rebran una dotació econòmica (30.000, 20.000 i 10.000 euros) perquè puguin accelerar els seus projectes.

El projecte YUZZ va arrencar el 2009 amb dos centres, un a Barcelona i un altre a Madrid, com un viver tecnològic de grans idees. Des de llavors ha crescut de forma exponencial i en aquesta nova edició, que dirigeix CISE amb el patrocini de Santander Universidades, ha arribat als 41 Centres YUZZ repartits per tot Espanya amb la participació de prop de 900 joves emprenedors.

Consulteu la notícia.