Termini de presentació de sol·licituds per a projectes de Doctorat Industrial

Doctorat Industrials

El proper termini de presentació de sol·licituds de la convocatòria DI 2020 finalitza el 9 de juny a les 14:00h. (cliqueu aquí per accedir al formulari de sol·licitud).

Recordeu que només es podran presentar les sol·licituds d’aquelles propostes de Doctorat Industrial que hagin estat exposades públicament al web de Doctorats Industrials un mínim de 5 dies hàbils abans d’aquest termini.

Si voleu presentar una proposta (cliqueu aquí per accedir al formulari de proposta) i que entri en aquest termini, cal que l’envieu a doctorats.industrials.sur@gencat.cat com a molt tard el dia 2 de juny.

L’objecte d’aquesta convocatòria és atorgar ajuts a universitats, centres de recerca i fundacions hospitalàries, així com a empreses per al desenvolupament d’un projecte de doctorat industrial, en qualsevol àmbit de coneixement i qualsevol sector empresarial.

El projecte de recerca s’ha de desenvolupar en el marc estratègic d’una empresa i, alhora, en el si d’un grup de recerca d’una universitat, centre de recerca o fundació hospitalària, on el doctorand o doctoranda ha de dur a terme la seva formació investigadora, que ha de donar lloc a una tesi doctoral en el marc del Pla de doctorats industrials de la Generalitat de Catalunya.

Els pròxims terminis de presentació de sol·licituds seran els següents:

- Per a la tercera resolució parcial: des del 10 de juny de 2020 fins al 6 d'octubre de 2020 a les 14:00h.

- Per a la quarta resolució parcial: des del 7 d'octubre de 2020 fins al 15 de desembre de 2020 a les 14:00h.

Consulta la convocatòria / sol·licita l'ajut

Trobaràs tota la informació del Pla de Doctorats al seu web