TechMatch 2014

TechMatch

L'Enterprise Europe Network de Londres i ACCIÓ Generalitat de Catalunya tenen el plaer de convidar-te al TechMatch, un nou brokerage event dins l'Internet World 2014, del 17 al 19 de juny de 2014.

L'objectiu del TechMatch és donar l'oportunitat a pimes, start-ups, inversors, centres de recerca i universitats d'arreu del món de trobar socis per a cooperació internacional, acords de venda i llicències, joint ventures, subcontractació, transferència tecnològica o projectes d'R+D.

El TechMatch es basa en reunions pre-agendades de 20 minuts on el participant pot explorar i conèixer a socis potencials i trobar oportunitats de cooperació amb algunes de les empreses europees més innovadores en Digital Marketing, eCommerce, Cloud and Hosting, xarxes socials, gestió de continguts i sector mòbil.

A l'hora de registrar-se s'ha d'escollir ACCIÓ Generalitat de Catalunya com la vostra oficina de suport, per tal que us puguin donar suport durant tot el procés.

Les dates límit són les següents:

- 10 març - 26 maig: Registre i creació dels perfils de cooperació amb la descripció de la teva oferta o demanda. Els perfils seran publicats al web.

- 26 març - 10 juny: Els participants escullen els perfils que els semblen més interessants i demanen reunions. Si ets convidat a una reunió pots acceptar-la o rebutjar-la.

- 17 - 19 juny 2014: Les reunions bilaterals se celebren dins les franges horàries escollides a l'estand del TechMatch.

No perdis aquesta oportunitat de donar impuls a la teva empresa. Registra-t'hi!