Taller

Durant el dia d'avui s'ha celebrat a la Universitat de Lleida el Taller de creació de spin-off: "Com generar i explotar idees de negoci a partir dels resultats de la recerca universitària", una activitat formativa organitzada pel Trampolí Tecnològic de la UdL a través de l'ICE.

La sessió, impartida per UN-EM Consultoría i dirigida al personal docent i investigador de la universitat, ha estat dividida principalment en quatre blocs: aproximació a les claus per a la creació de spin-off, definició del model de negoci, el pla d'empresa i on cercar finançament.

Com a introducció a aquestes ponències s'ha exposat el "Marc normatiu i instruments per a la creació de spin-off a la UdL", a càrrec de la Sra. Maribel Palau, directora de l'Àrea de Recerca i Transferència de la UdL. El vicerector de Planificació, Innovació i Empresa de la UdL, Sr. Ferran Badia, ha estat l'encarregat de presentar la jornada.

L'activitat s'ha desenvolupat a la Sala de Videoconferències del CCCT de la UdL, al campus de Cappont.