Talentum, beques de Telefònica per a joves estudiants que volen emprendre

Talentum

Amb Talentum, Telefónica busca impulsar el talent jove universitari i innovador i obrir les portes adequades a aquesta generació, aportar-lis les eines i el suport necessari per animar-los a participar en la creació d'un nou món digital europeu.

Talentum Universities és un programa de beques de llarga durada que constitueix una oportunitat per a l'aproximació de joves titulats, a través de la formació pràctica, a la realitat empresarial fomentant la seva integració en el mercat laboral.

Talentum Startups
és un programa perquè estudiants de primers anys de carrera que vulguin millorar la societat a través de la tecnologia, puguin desenvolupar les seves idees d'innovació social con el suport de Telefónica a través d'una beca en l'acadèmia Wayra.

Talentum Clubs és una xarxa física i virtual d'associacions d'estudiants dintre de les universitats, creats pels propis membres per fomentar les seves activitats d'aprenentatge, i compartir experiències amb els seus companys, per aconseguir que el seu període en la universitat sigui el més enriquidor possible. Telefónica pretén ajudar-lis a conseguir de la millor manera aquest objectiu.

Per a més informació consultar Talentum