Sessió sobre la nova Llei de la Ciència, la Tecnologia i la Innovació i la Llei d'Economia Sostenible

Nova Llei Ciencia

El passat 5 de juliol es va celebrar la Sessió sobre la nova Llei de la Ciencia, la Tecnología i la Innovació i la Llei d’Economia Sostenible, un acte organitzat pel Trampolí Tecnològic de la Universitat de Lleida.

La sessió, que va anar a càrrec del Sr. Ignasi Costas, advocat i soci de RCD Assessors Legals i Tributaris, es va centrar en les novetats que incorpora la nova llei quant a transferència de tecnología.

L’acte va comptar amb una cinquantena d'assistents, la majoria d'ells personal investigador de la universitat, i amb la presència dels vicerectors Jaume Puy (Recerca), Albert Sorribas (Política Científica i Tecnològica) i Ferran Badia (Planificació, Innovació i Empresa).