Sessió informativa sobre els Doctorats Industrials

Doctorats Industrials

L'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida ha acollit aquest matí una sessió informativa del Pla de Doctorats Industrials oberta a investigadors/es i professors/es interessats.

La sessió s'ha inaugurat de la mà de la vicerectora de Transferència i Foment de la Innovació, Olga Martín, que ha donat la benvinguda a tots els assistents. Seguidament ha estat el Sr. Joan Francesc Córdoba, director tècnic del Pla de Doctorats Industrials de la Generalitat de Catalunya, qui ha explicat tots els detalls del programa. Els assistents també han pogut escoltar l'experiència de participació en un Doctorat Industrial gràcies a la intervenció del Dr. Francesc Sebé, codirector d’un Doctorat Industrial; el Sr. Vitor da Silva, investigador predoctoral que cursa actualment un Doctorat Industrial; i el Sr. Ramon Piñol, representant d’una empresa que col.labora amb la Universitat de Lleida amb un Doctorat Industrial. La sessió tenia com a objectiu que tothom pogués intercanviar dubtes i compartir vivències.

La convocatòria 2019 de Doctorats Industrials encara roman oberta. El termini de presentació de sol·licituds per a la tercera resolució parcial finalitza el pròxim 8 d'octubre de 2019. El termini de la quarta i darrera resolució és del 9 d'octubre al 10 de desembre de 2019. Consulteu més informació en la web de Doctorats Industrials.