Segona edició dels premis d'emprenedoria del Campus Iberus

Campus Iberus

El Campus d'Excel·lència Internacional de la Vall de l'Ebre (Campus Iberus) i la Compañía Logística de Hidrocarburos (CLH) convoquen la II Edició del Programa de Premis a l'Emprenedoria de Campus Iberus-CLH "Iberus Emprèn".

Aquest certamen, fruit del conveni subscrit entre ambdós entitats per impulsar l'emprenedoria a la Vall de l'Ebre, a partir del coneixement generat per les universitats de Saragossa, Lleida, La Rioja i Pública de Navarra, té l'objectiu de contribuir a la innovació i a la generació d'ocupació en les regions on es troben aquestes universitats, tot donant suport explícit als emprenedors i emprenedores.

En aquesta segona edició continuen havent-hi dos modalitats: Generador d'idees de negoci basades en el coneixement i Projecte empresarial.

Pel que fa al premi al Generador d'Idees de negoci, pretén afavorir la generació de noves empreses per part d'alumnat i titulats de les universitats del Campus Iberus. Aquesta modalitat inclou dos premis amb trofeu, beca per a la matrícula en el Màster en Emprenedoria de Campus Iberus en el curs 2015-2016 (patrocinada per CLH); assessoria i suport als emprenedors en el desenvolupament del projecte i visibilitat de la idea a la web de Campus Iberus. A més, el primer premi està dotat amb 1.000 euros.

Quant al premi al projecte empresarial, vol reforçar empreses que s'hagin constituït els darrers 48 mesos per qualsevol membre de les comunitats universitàries d'aquest Campus d'excel·lència internacional. També s'atorgaran dos premis que consistiran amb un trofeu, una beca de matrícula per cursar el Màster anteriorment esmentat i visibilitat al portal de l'Iberus. El millor projecte rebrà a més un premi de 5.000 euros.

Cal afegir, que els millors 5 projectes empresarials d'ambdós modalitats seran presentats en la Jornada "Emprendre al Campus Iberus-CLH 2015", que tindrà lloc el proper mes d'octubre. Durant la celebració d'aquesta jornada, es lliuraran els guardons de la segona edició d'Iberus Emprèn.

El termini per a la presentació dels treballs en ambdós modalitats finalitzarà el proper 24 de juliol.

Consulteu la notícia.

Consulteu més informació sobre la convocatòria.