RedEmprendia Spin2014 es posa en marxa per impulsar el talent emprenedor universitari

Spin2014

RedEmprendia, la xarxa universitària iberoamericana per al desenvolupament tecnològic, la transferència i la innovació, inaugura el programa Spin2014, que culminarà el proper mes d'octubre a Mèxic. Aquesta iniciativa representa la segona edició del fòrum internacional bianual iniciat fa dos anys a Madrid amb més de 300 projectes emprenedors, 40 inversors i 60.000 euros en premis.

El programa, que inclourà xerrades, debats, formació, sessions de networking i concursos, arrenca les seves activitats amb l'obertura de tres programes d'emprenedoria universitaris per reforçar les diferents etapes del desenvolupament empresarial: l'IDEup, per madurar idees emprenedores; el Model2Market, per accelerar models de negoci innovadors; i l'SmartMoney4Stars, dirigit a spin-off i start-ups que vulguin reforçar el seu creixement amb la cerca de finançament.

El termini per participar en IDEup estarà obert fins el 30 d'abril de 2014. Les propostes per participar al Model2Market poden inscriure's fins el 15 de maig de 2014. I les empreses interessades en assistir al SmartMoney4Stars poden sol·licitar la seva assistència fins el 15 de maig de 2014.

La informació sobre els tres programes i les seves bases per participar estan disponibles en www.redemprendia.org/spin.

A més a més, el programa d'enguany posa especial atenció a la figura de la dona emprenedora, que protagonitzarà una línia d'acció estratègica sota el títol M3: Mujeres que Mueven el Mundo.

Les activitats de Spin2014 culminaran en la Ciutat de Mèxic, en el Centre Cultural Universitari Tlatelolco, on se celebraran dos intenses jornades els dies 29 i 30 d'octubre de 2014.

RedEmprendia ha organitzat l'Spin2014 amb la col·laboració de la Universitat Nacional Autònoma de Mèxic, l'Institut Politècnic Nacional, el Tecnològic de Monterrey, Universia, i Banc Santander, que patrocina totes les seves activitats a través de la Divisió Global Santander Universitats.