RedEmprendia llança la primera plataforma de finançament col·lectiu per a projectes universitaris

RedEmprendia Crowdfunding

Fer realitat el teu projecte és molt més fàcil quan comptes amb el suport d'altres persones. Aquesta és la filosofia amb la que neix RedEmprendia Crowdfunding, la primera plataforma de finançament col·lectiva per a projectes universitaris de l'àmbit iberoamericà.

En col·laboració amb Lánzanos, pioners del crowdfunding a Espanya, i amb el mecenatge de Banco Santander, a través de Santander Universidades, RedEmprendia ha creat una plataforma online on els universitaris poden aconseguir recursos econòmics per fer realitat les seves idees, sumant petites aportacions de persones interessades a les que han d'oferir a canvi una recompensa.

RedEmprendia Crowdfunding està obert a qualsevol iniciativa emprenedora, tecnològica, cultural, social, mediambiental, etc. promoguda per estudiants, investigadors i professors de les universitats iberoamericanes.

El termini per presentar projectes finalitza el 15 de març de 2016.