Programa COMERTEC

COMERTEC

El Programa COMERTEC és un programa d'ACCIÓ amb la col·laboració de l'IESE Business School que té com a objectiu impulsar i acompanyar la comercialització de tecnologies protegides.

Els participants comptaran amb capacitació mitjançant tallers de formació impartits per l'IESE Business School, assessorament per part d'experts en l'elaboració del pla de comercialització i acompanyament d'ACCIÓ en la identificació de possibles clients i el contacte amb ells.

El programa està obert a investigadors del sector públic català i empreses de base tecnològica que hagin desenvolupat una tecnologia prou madura i amb la voluntat de comercialitzar-la. Dels projectes presentats se seleccionaran 10 finalistes.

El termini per formalitzar la sol·licitud finalitza el 23 de gener de 2015.