Presenta la teva idea de negoci al 3r Concurs VALORTEC

3ª edició VALORTEC

ACC1Ó i les Unitats de Valorització convoquem el 3r Concurs VALORTEC, per incentivar la creació de plans de negoci de patents i empreses de base tecnològica (EBT).

El Concurs parteix del propòsit d'animar els investigadors catalans perquè apliquin el seu coneixement al desenvolupament de serveis i productes amb possibilitats de comercialització. També es vol fer conèixer als professors i als investigadors el seu paper com a dinamitzadors de l'economia del territori i agents actius en l'intercanvi de coneixement i la transferència tecnològica de la universitat a la resta de la societat.

El Concurs compta amb dues categories:

- Pla de negoci/comercialització d'una patent/tecnologia
- Pla de negoci d'una EBT (Empresa de Base Tecnològica)

Els participants prenen part en una d'elles depenent el model de negoci que es vulgui dissenyar de la tecnologia.

Pot participar en el Concurs qualsevol grup de recerca de les universitats, centres de recerca (CERCA), centres tecnològics (TECNIO) i instituts hospitalaris públics de Catalunya. S'acceptarà la participació tant d'investigadors com de doctorands. Els participants han de ser propietaris o copropietaris del coneixement i/o la tecnologia que es vol valoritzar.

La convocatòria està oberta de l'1 al 18 d'octubre de 2013.
El dia 31 d'octubre de 2013 es comunicaran quins són els 20 projectes finalistes.