Presenta el teu projecte a la Tech Fair de l'IESE

TechFair

El Centre FINAVES de l'IESE dirigeix l'organització de la Tech Fair, que se celebrarà el dimecres 22 de juny de 2016 al campus nord de l'IESE Business School de Barcelona. Aquest esdeveniment pretén promoure col·laboracions entre les empreses de base tecnològica creades per alumnes o professors d'universitats catalanes i centres de recerca i hospitals, i la comunitat d'alumnes de l'IESE.

En aquesta edició es presentaran projectes enfocats a la comercialització de tecnologies innovadores i models de negoci trencadors, que busquen col·laboradors en diferents àmbits, des de la direcció empresarial i comercialització fins al finançament dels seus projectes. Se seleccionaran fins a 6/8 projectes dels presentats a les unitats de valorització/trampolins tecnològics de les universitats catalanes que podran realitzar un pitch de 5 minuts cadascun exposant el seu projecte a l'audiència d'assistents.

El termini per presentar projectes als seus respectius trampolins/unitats de valorització és el 20 de maig de 2016.

Consulteu el programa i calendari.