Presenta el teu projecte al Tech Fair de l'IESE

Tech Fair

El Centre FINAVES de l'IESE dirigeix l'organització del Tech Fair, que se celebrarà el dimarts 7 de juliol de 2015 al campus nord de l'IESE Business School de Barcelona. Aquest esdeveniment pretén promoure col·laboracions entre les empreses de base tecnològica creades per alumnes o professors d'universitats catalanes i centres de recerca i hospitals, i la comunitat d'alumnes de l'IESE.

En aquesta edició es presentaran projectes enfocats a la comercialització de tecnologies innovadores i models de negoci trencadors, que busquen col·laboradors en diferents àmbits, des de la direcció empresarial i comercialització fins al finançament dels seus projectes.

Se seleccionaran fins a 6/8 projectes dels presentats a les unitats de valorització/trampolins tecnològics de les universitats catalanes que podran realitzar un pitch de 5 minuts cadascun exposant el seu projecte a l'audiència d'assistents.

El termini per presentar projectes als seus respectius trampolins/unitats de valorització és el 3 de juny de 2015.

Consulteu el programa i calendari.