Presenta el teu projecte al Tech Fair de l'IESE

Tech Fair

El Centre d'Iniciativa Emprenedora i Innovació (EIC) i FINAVES organitzen una nova edició del Tech Fair, que se celebrarà el dimecres 19 de novembre de 2014, de 17.00h a 19.00h., al campus de Barcelona de l'IESE Business School. Aquest esdeveniment pretén promoure col·laboracions entre les empreses de base tecnològica participants i la comunitat d'alumnes de l'IESE. Aquestes col·laboracions poden ser de tipus empresarial o financera.

Se seleccionaran fins a 8/10 projectes dels presentats a les unitats de valorització/trampolins tecnològics de les universitats catalanes que podran realitzar un pitch de 5 minuts cadascun exposant el seu projecte a l'audiència d'assistents. Cada unitat de valorització podrà presentar diversos projectes. Després es procedirà a la selecció final podent presentar alguns centres més d'un projecte.

El termini per presentar projectes als seus respectius trampolins/unitats de valorització és el 3 de novembre de 2014.