Premis TR35 Spain

Premios TR35 Spain

Els Premis TR35 són una iniciativa de la revista de l'Institut Tecnològic de Massachusetts Technology Review que, des de fa més d'una dècada, guardona als 10 joves innovadors més brillants menors de 35 anys.

Els premis abarquen un ampli ventall de sectors d'activitats: biotecnologia i medicina; computació, electrònica i hardware; energia; internet i web; nanotecnologia i materials; software; telecomunicacions; i, transport.

Els candidats als premis hauran de ser joves menors de 35 anys i pot ser ciutadà espanyol o estranger resident a Espanya amb possessió d'un NIE. Els candidats poden procedir de l'entorn universitari, ser fundadors de petites empreses, treballadors de grans companyies i institucions governamentals, membres d'associacions i altres entitats sense ànim de lucre. La convocatòria està oberta a persones amb tot tipus de formacions i trajectòries.

El termini per participar finalitza el 13 de juny de 2013.