Premis Rey Jaime I 2016

Premis Rey Jaime I

Els Premis Rey Jaime I, convocatòria d'àmbit nacional, estan organitzats per la Fundació Premis Rey Jaime I de la Comunitat Valenciana. Aquesta convocatòria presenta les següents modalitats: investigació bàsica, economia, recerca mèdica, protecció del medi ambient, noves tecnologies i emprenedor.

Es podran presentar totes aquelles persones físiques que hagin efectuat la major part de la seva tasca professional a Espanya i que preferentment resideixin a Espanya.

Es convida per a la proposta de candidats a Investigadors, Universitats, Reials Acadèmies, Col·legis Professionals, Hospitals, Fundacions, Empreses, Associacions Empresarials i Escoles de Negoci.

El guanyador de cadascun dels premis rebrà 100.000 euros amb el compromís de destinar una part de l'import a la recerca a Espanya, un diploma i una medalla d'or.

El termini per presentar candidatures finalitza el 21 de març de 2016.