Premis RedEmprendia 2012

Red Emprendia

RedEmprendia -Xarxa Universitària Iberoamericana d'Incubació d'Empreses, que promou la innovació i l’emprenedoria responsables-, amb el suport del Banc Santander, ha convocat els següents premis:

"Premi RedEmprendia 2012: de la Universitat a l’Empresa", dirigit a projectes empresarials i empreses joves, i que busca identificar i donar suport a projectes empresarials innovadors, desenvolupats des de l’àmbit universitari iberoamericà. Consulteu les bases.

“Premi RedEmprendia 2012: de la Idea a l’Acció”, dirigit a buscar i donar suport a idees orientades a l’emprenedoria, amb característiques innovadores i que mostrin potencial de desenvolupament comercial com a negoci. Podran participar estudiants de grau, posgrau o doctorat. Consulteu les bases.

Després d’un procés d’avaluació de les candidatures rebudes, els finalistas d’ambdós premis seran convidats a presentar les seves idees i projectes a Madrid, durant la celebració del fòrum “RedEmprendia Spin2012”, que tindrà lloc el 27 i 28 de novembre, on seran escollits els guanyadors.