Oberta la convocatòria "The Collider OnCampus LLP 2020"

OnCampus

El programa OnCampus, que es troba dins del marc de col·laboració entre el Departament d'Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya i The Collider, pretén connectar el talent tecnològic i els projectes innovadors amb la indústria del territori català per generar potencials col·laboracions a la vegada que es pretén fomentar la cultura emprenedora dels membres de les entitats de recerca participants.

Aquest programa es desenvoluparà en 4 territoris catalans en paral·lel (Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona) i va adreçat a estudiants (grau, màster o MBA) i investigadors/es (pre-docs i post-docs) vinculats a un grup de recerca que disposin de projectes tecnològics en fase inicial (TRL1-3 en fase idea/concepte), per validar-los amb la indústria a través d'un itinerari de 7 setmanes seguint la metodologia Lean LaunchPad (LLP).

Aquesta iniciativa suposa una primera experiència emprenedora per aquells membres de la comunitat científica i universitària que vulguin posar a prova les seves capacitats emprenedores i la viabilitat del seu projecte empresarial.

En cas de voler participar en el programa, poseu-vos en contacte amb el Trampolí Tecnològic-Unitat de Valorització i Transferència (UViT) de la UdL abans del 5 d'octubre a través del correu rdi.valoritzacio@udl.cat.

La data límit per a presentar les sol·licituds de participació és el dia 12 d'octubre de 2020.