Oberta la convocatòria "Ajuts Innovadors"

AGAUR

S'han publicat les bases reguladores i la convocatòria dels "Ajuts per a projectes de valorització i transferència de coneixement desenvolupats per innovadors en estades en entitats del sistema de recerca i innovació de Catalunya" impulsat des de la Secretaria d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya i gestionat per l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR).

Per al desenvolupament d'aquests projectes, l'entitat beneficiària haurà de contractar una persona emprenedora que s'hi incorporarà per un període de 18 mesos explícitament per desenvolupar el projecte.

Els projectes han d'estar destinats a la realització d'activitats conduents a la creació d'una spin-off i/o l'explotació de llicències o qualsevol altra forma de protecció de propietat intel·lectual i industrial d'una tecnologia o coneixement, així com les activitats de caràcter demostratiu necessàries per a la seva validació.

Podeu consultar les característiques i més detalls sobre la convocatòria en aquest document.

Presentació de sol·licituds

* Termini de la convocatòria: finalitza el 23 de setembre de 2019, a les 14.00 hores.
* Termini intern UdL: informar de la intenció de presentar un projecte abans del 5 de setembre de 2019 a l'adreça vr.secretaria@udl.cat.