Oberta la convocatòria 2019 del Programa "Indústria del Coneixement" (Llavor i Producte)

IdC

S'han publicat les bases reguladores i la convocatòria de 2019 del Programa "Indústria del Coneixement" impulsat des de la Secretaria d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya i gestionat per l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR).

Aquesta convocatòria contempla dues modalitats:

* LLAVOR. Primera fase de valorització: ajuts a projectes d'innovació que es trobin a les fases inicials dins l'escala de maduresa tecnològica (TRL1 i 2). Els projectes han d’estar destinats al reforç de la protecció del coneixement generat i a les primeres proves (preprototips), i també a la definició de la ruta de comercialització, la generació del model de negoci, l’anàlisi de viabilitat tecnològica i comercial o el disseny de prova de concepte o a altres activitats similars que s’englobin dins d’aquestes fases. L'import de cada ajut és de 20.000 euros per a 9 mesos de durada.

* PRODUCTE. Segona fase de valorització: ajuts a projectes d'innovació en fases TRL3-7. Han de comprendre activitats estructurades de caràcter demostratiu que permetin l’assoliment d’una prova de concepte en forma de prototipus, escala pilot, prova preindustrial o assaig preclínic, entre d’altres, i que possibilitin reduir les incerteses sobre la viabilitat tècnica i comercial de la tecnologia en desenvolupament. L'import de cada ajut és d'un màxim de 100.000 euros per a 18 mesos de durada.

El termini de presentació de sol·licituds a l'AGAUR finalitza el l'1 de juliol de 2019.

Per tal de poder garantir la presentació de totes les sol·licituds dins del termini, us informem dels següents terminis interns:

- 10/06/2019: Confirmació de la intenció de presentar un projecte, enviant un correu electrònic a l'adreça: rdi.valoritzacio@udl.cat, indicant modalitat (LLAVOR/PRODUCTE) i títol orientatiu del projecte
- 25/06/2019: Presentació dels documents (memòria projecte LLAVOR / memòria PRODUCTE i document identificatiu IdC) per correu electrònic a l'adreça: rdi.valoritzacio@udl.cat

Podeu consultar més informació a la presentació del programa.