Oberta la convocatòria 2019 de Doctorats Industrials

Doctorats Industrials 2019

L’objecte d’aquesta convocatòria és atorgar ajuts a universitats, centres de recerca i fundacions hospitalàries, així com a empreses per al desenvolupament d’un projecte de doctorat industrial, en qualsevol àmbit de coneixement i qualsevol sector empresarial.

El projecte de recerca s’ha de desenvolupar en el marc estratègic d’una empresa i, alhora, en el si d’un grup de recerca d’una universitat, centre de recerca o fundació hospitalària, on el doctorand o doctoranda ha de dur a terme la seva formació investigadora, que ha de donar lloc a una tesi doctoral en el marc del Pla de doctorats industrials de la Generalitat de Catalunya.

Els pròxims terminis de presentació de sol·licituds són els següents:

- Per a la primera resolució parcial: des del 13 de març fins al 16 d'abril de 2019
- Per a la segona resolució parcial: des del 17 d'abril fins a l'11 de juny de 2019
- Per a la tercera resolució parcial: des del 12 de juny fins al 8 d'octubre de 2019
- Per a la quarta resolució parcial: des del 9 d'octubre fins al 10 de desembre de 2019

Consulta la convocatòria / sol·licita l'ajut.

En el document de presentació del Pla de Doctorats Industrials trobareu tota la informació relativa a l'edició de 2019.

A través d'aquests vídeos podràs conèixer "Els Doctorats Industrials, en xifres" i el "Debat sobre els DI".

Trobaràs tota la informació del Pla de Doctorats al seu web.