Oberta la Call4Technologies del programa The Collider

Call4Technologies

El programa d'innovació The Collider està promogut per Mobile World Capital Barcelona i connecta talents científics i empresarials per crear noves startups basades en tecnologia disruptiva que aborden els reptes de la societat i la indústria per:

- Realitat Virtual
- Intel·ligència Artificial
- Blockchain
- Internet of Things
- 5G

Juntament amb més de 60 corporacions, s'han definit objectius sectorials que es focalitzen en millorar l’eficiència, l’accessibilitat i la sostenibilitat en Mobilitat, Salut i Benestar, Indústria 4.0 i Serveis Públics. Les tecnologies que ofereixin solucions centrades en superar aquests desafiaments disposaran del suport de grans corporacions amb interès en realitzar validacions i proves pilot.

The Collider ha dissenyat un programa intensiu de formació empresarial de 6 mesos, destinat a Doctors, Posdoctorats, universitats, estudiants de Màster o investigadors que desitgin explorar el potencial de mercat dels seus projectes de recerca.

Se seleccionaran els 15 millors projectes que superin els desafiaments de la nova edició i se'ls convidarà a participar a The Collider. Un dels criteris principals per a la selecció és l'etapa de maduresa de les tecnologies, el que significa que es recompensen els projectes que estan prou desenvolupats per començar a engegar proves pilot.

Més arguments per participar:

● Les startups creades al programa rebran fins a 50K€ d’inversió inicial
● Espai de treball al hub tecnològic Pier01 – Barcelona Tech City
● Accés a l’àmplia comunitat d’experts, mentors i corporacions de MWCapital
● Suport en recaptació de fons
● Participació al Mobile World Congress i 4YFN

La convocatòria finalitza el 31 de Maig de 2019!

En cas de voler participar en el programa, poseu-vos en contacte amb la Unitat de Valorització i Transferència (UViT) de la UdL (rdi.valoritzacio@udl.cat).

Descobreix més informació sobre el programa