Oberta la 4a convocatòria del programa CaixaImpulse

CaixaImpulse

L'Obra Social "la Caixa" i Caixa Capital Risc han posat en marxa la quarta edició del programa CaixaImpulse, una iniciativa que pretén impulsar la transformació del coneixement científic originat en centres de recerca, universitats i hospitals en empreses i productes que generen valor en la societat.

Aquest programa compta amb la col·laboració d'EIT Health, un consorci de més de 144 empreses, universitats i centres de recerca capdavanters en innovació, biomedicina i salut. EIT Health és l'aposta de la Unió Europea per promoure la innovació a Europa, i una de les majors iniciatives del món en el sector de la salut que compta amb finançament públic.

Aquesta col·laboració permet que, per primera vegada, la convocatòria del programa CaixaImpulse s'obri a altres països europeus: Bèlgica, Països Baixos, Alemanya, Suïssa, França, Suècia, Dinamarca, Estònia, Regne Unit, Irlanda, Croàcia, Hongria, Itàlia i Polònia.

Els centres de recerca interessats a participar al programa poden presentar les seves propostes a través d'aquest link, fins al dia 2 de maig de 2018.

Consulteu més informació