Obert el Programa Model2Market de RedEmprendia per a emprenedors universitaris

Model2Market

Model2Market és un programa impulsat per RedEmprendia per enfortir models de negoci nascuts en la Universitat que destaquin pel seu elevat grau d'innovació i potencial d'impacte social i econòmic. És una iniciativa que es desenvoluparà en el marc de Spin2016, el major esdeveniment dedicat a l'emprenedoria universitària iberoamericana, que se celebrarà aquesta tardor a Santiago de Compostel·la (Espanya).

Model2Market funciona com una autèntica plataforma per a la creació de noves empreses basades en el coneixement i el talent de les universitats iberoamericanes. Les quatre claus del seu funcionament són:

- Selecció de models de negoci innovadors amb potencial d'impacte social i econòmic, impulsats per universitaris, investigadors i docents.

- Suport per perfeccionar cada proposta empresarial amb experts i mentors internacionals en un procés de formació i acceleració intensiva online i presencial (3Days2Spin).

- Invitació a les millors propostes a participar al #Spin2016 i a concursar a la ‘Pitch Competition’, on es donaran a conèixer davant més de 2.000 assistents del món de la inversió, l'empresa i la universitat.

- Repartiment de 100.000 euros en premis per contribuir de forma decisiva en l'èxit dels millors projectes.

Per participar al Model2Market sols és necessari omplir el formulari disponible en la web del programa (www.spin2016.org/m2m).

El termini d'inscripció al Model2Market està obert fins el 15 de abril de 2016.