Obert el Programa CaixaImpulse 2020

Caixaimpulse

El Programa CaixaImpulse impulsa la creació d’empreses i productes en l’àmbit de les ciències de la vida i de la salut. El programa dóna suport a projectes innovadors al llarg d'àmplies etapes de desenvolupament: des d'etapes inicials de validació fins al punt d'atracció d'inversió privada o l'establiment d'acords amb la indústria. El programa es divideix en dues convocatòries diferenciades:

- Validate: dóna suport als projectes d'investigació en etapes primerenques (TRL 1-4) per validar l'actiu i definir un pla de valorització.

- Consolidate: dóna suport a projectes innovadors en etapes més madures (TRL4 o superior) que tenen estratègies sòlides de PI i de comercialització per aconseguir etapes atractives d'inversió privada i apropar-los al mercat.

Dotació pressupostària:

- CaixaImpulse Validate proporciona fins a 100.000 € per projecte per crear i implementar un pla de valorització. Els participants també reben capacitació, assessoria i consultoria experta per afinar els seus plans i maximitzar el valor dels seus projectes. La convocatòria 2020 continuarà rebent el suport de l'Institut Europeu de Tecnologia (EIT Health) i donarà suport fins a 25 projectes que es troben en les primeres etapes de desenvolupament (TRL1-4).

- CaixaImpulse Consolidate és la nova convocatòria per a projectes més madurs. Aquest programa atorga fins 300,000 € a cadascun, i proporciona capacitació especialment per a projectes biomèdics amb un TRL de 4 o més. L'objectiu és impulsar els projectes a una etapa preparada per a la inversió.

CaixaImpulse s’adreça als centres de recerca que estiguin treballant en projectes que generin valor per a la societat, principalment centres universitaris, hospitalaris i altres centres de recerca o entitats sense ànim de lucre adreçades a la investigació.

Termini de presentació:

CaixaImpulse Validate: fins el 16 de març.

CaixaImpulse Consolidate: per ser considerat per a la propera ronda, enviï la seva carta d'intenció abans del 23 de març.