Nou butlletí electrònic per a emprenedors/es del Trampolí Tecnològic de la UdL

infoEmprèn, Butlletí per a Emprenedors, és una iniciativa del Trampolí Tecnològic de la Universitat de Lleida. Aquesta publicació electrònica pretén promocionar l'emprenedoria, incentivant l'aflorament d'idees de negoci i facilitant eines de suport als emprenedors durant tot el procés de creació i consolidació dels seus projectes empresarials. Alhora, pretén afavorir les sinergies d'R+D i transferència de coneixement de la UdL al seu territori d'influència.

El Trampolí Tecnològic de la UdL és una unitat de valorització de tecnologies creada a finals de l'any 2006, i que ha comptat des de l'inici amb el suport de la Generalitat a través de l'Agència ACC1Ó. L'activitat que desenvolupa s'emmarca bàsicament en dos àmbits complementaris: el foment i suport als emprenedors universitaris i la protecció i explotació dels resultats de la R+D+i. (+)