Matins Emprenedors a la UdL

FCE

La Universitat de Lleida, en el marc del Programa d’Atenció Integral a l’Ocupabilitat dels Estudiants Universitaris (projecte finançat pel Ministeri d'Educació) i coincidint amb el 25è aniversari dels Estudis d’Economia i Empresa, organitza un cicle de conferències orientat a sensibilitzar i fomentar la iniciativa i la cultura emprenedora entre l'estudiantat, valorant l’emprenedoria com una opció laboral factible i amb una connotació positiva en el context econòmic actual.

Les conferències estan adreçades a tota la comunitat universitària i públic interessat, i tractaran aspectes tant importants com el desenvolupament de la idea de negoci, la posada en marxa de l’empresa, els tipus de forma jurídica, eines de suport a l’emprenedoria i el Business Intelligence a la Pime.
A més, es realitzaran dues visites, al Centre Europeu d’Empreses i Innovació de Lleida (CEEILleida) i al Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari (PCiTAL). (+)

El cicle inclou també dues Jornades específiques sobre:
•“Els emprenedors i les alternatives de finançament”, el proper 26 d’octubre de 2012 (+)
•“Cooperatives, Societats laborals i emprenedoria social. Una altra forma de fer empresa”, el 23 de novembre de 2012 (+)

Consulteu més informació dels actes organitzats per la Facultat de Dret i Economia (+)