Matchmaking Event Smart Cities

Matchmaking Smart Cities

El proper 9 de maig se celebrarà a Pamplona el Matchmaking Event Smart Cities, organitzat en el marc del projecte Poctefa aCCeSS.

A través d'aquesta jornada es pretén buscar un espai de trobada perquè diferents entitats, empreses i investigadors (de Navarra, la Rioja, Aragó i Lleida, per la part espanyola i Pyrénées Atlantiques, Pyrénées-Orientales i Haure-Garonne per la part francesa) amb interessos comuns o pròxims es trobin, interactuïn i puguin en un futur col·laborar o treballar en algun projecte en comú.

Les àrees d'interès que es tractaran són les següents: entorns intel·ligents, internet de les coses, eficiència energètica, governança, e-health, sensorització, big data, comunicacions, habitabilitat, movilitat, medi ambient i sostenibilitat.

Les universitats que hi participen són la Université Fédérale Toulouse, Université de Pau, Université de Perpignan, Universidad de la Rioja, Universidad Pública de Navarra, Universidad de Zaragoza i la Universitat de Lleida.

La inscripció es pot formalitzar omplint el següent formulari abans del 29 d'abril.

Els assistents de la Universitat de Lleida podran tenir les despeses de desplaçament i manutenció cobertes pel projecte aCCeSS.

Consulteu el programa i el cartell de la jornada.